Gæst Sunniva Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Jeg har en westie tæve på 14 mnd! Hun har dessverre hatt nogen dumme opplevelser med nogen sure og nogen lidt for ville unghunde, noget som har ført til at hun ikke er helt trygg på andre hunde! Så vi søger efter en voksen rolig, trygg, snill hund, der vil være med oss på nogle turer! Vi bor i Vanløse, men alt i hovedstads området er interessant Håber på svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Hej hvis i kan komme til Amager en søndag, har jeg en 2,5 årig samojede, han er ret fin til bare at gå rolige ture, han vil nok dog ikke rigtigt lege. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sunniva Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Det kunde måske passe meget godt, for en av de hundene der virkelig har vært meget pågående med hende var nettopp en samojed, så da kan hun måske får en lidt annen opplevelse! Det gør ingenting om den andre hunden ikke er så lægen! Jeg tror det viktigste for hinde er at oppleve at hunder også lar henne være i fred, og at man kan gå pent og rolig i snor nær en annen hund, uten at blive for ivrig og usikker! Men jeg vil gerne mødes en søndag, måske alt neste, så kan vi se hvordan de går overens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Jeg har to venlige papilloner - Petrine, vil gerne gå stille ved siden af fremmed hund, er slet ikke til kontakt, Zamzam, vil gerne sniffe, hilse og er MEGET glad for piger. De er begge meget små (4 kg) og venlige (overfor ikke anmasende hunde). Bor nær Bispebjerg station og kan sagtens tage til Vanløse / mødes et eller andet sted? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sunniva Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Det høres meget godt ud! Jeg er vekk nå en lille uge, til søndag! Men jeg vil gerne møtes! Bispebjerg er da ikke så lagt fra vanløse! Jeg kan sagtes ta turen dit Har du en yorkshire terrier også? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Det kunde måske passe meget godt, for en av de hundene der virkelig har vært meget pågående med hende var nettopp en samojed, så da kan hun måske får en lidt annen opplevelse!Det gør ingenting om den andre hunden ikke er så lægen! Jeg tror det viktigste for hinde er at oppleve at hunder også lar henne være i fred, og at man kan gå pent og rolig i snor nær en annen hund, uten at blive for ivrig og usikker! Men jeg vil gerne mødes en søndag, måske alt neste, så kan vi se hvordan de går overens Du kan skrive når det passer dig, og vi kan jo bare starte med at jeg går forrest med min hund, så kan din gå bagved og blive lidt tryggere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sunniva Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Søndag efter 13 passer meg meget godt Og jeg tror det er meget godt og gjør som du sier, eller at vi går parallelt med god avstand, vi i midten og hunden ytterst, også nærmer oss eftersom min slapper av! Hun vil garantert meget gerne hilse med det først, og vil nok blive lidt fortvilet over at hun må vente til hun er rolig, men jeg tror det er måten at gjøre det på, så hun lærer seg at hun skal ha en god energi for at få lov til at møte den andre hunden! Men hvor skal jeg møte deg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Søndag efter 13 passer meg meget godt Og jeg tror det er meget godt og gjør som du sier, eller at vi går parallelt med god avstand, vi i midten og hunden ytterst, også nærmer oss eftersom min slapper av! Hun vil garantert meget gerne hilse med det først, og vil nok blive lidt fortvilet over at hun må vente til hun er rolig, men jeg tror det er måten at gjøre det på, så hun lærer seg at hun skal ha en god energi for at få lov til at møte den andre hunden! Men hvor skal jeg møte deg? Er du i bil eller med metro? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sunniva Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Jeg er med metro! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sunniva Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 eller på cykel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 eller på cykel Ok du er totalt frisk (eller osse er Vanløse ikke så langt væk som jeg tror) - vi kan mødes oppe ved bella center metro, derfra kan vi gå en ret fin tur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sunniva Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Jada, jeg er frisk, men det er godt mulig at det bliver metro, måske lidt langt! Bella center er en avtale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Jada, jeg er frisk, men det er godt mulig at det bliver metro, måske lidt langt! Bella center er en avtale Fino, skriv hvad tid du er der når du ved det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Har du en yorkshire terrier også? Jeps, også en yorkshire/chihuahua (ligner mest en yorkshire) Er du fra Norge? (for er gift med en nordmand og synes du skriver lidt norsk-agtigt) Du siger bare til, når du vil gå lidt tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sunniva Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Ja, jeg er norsk, sjov du har en norsk mann Nu møder jeg først samojeden, også ser jeg hvordan det går! Hun har bare villet læge med de hundene vi har mødt i det sidste, så det ser ud som vi er på rett vej, men godt om hun kunne få nogle hunde hun kunne møde flere gange og bli vant til! Så jeg vil rigtig gerne møde dere og Jeg giver beskjed efter søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sunniva Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Vi mødes imorgen kl 13, gjør vi ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sunniva Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Fino, skriv hvad tid du er der når du ved det. Vi sees imorgen, gjør vi ikke?? Passer 13?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Argh undskyld, havde ikke set denne besked! Har skrevet på din profil, hvis du ikke har set det. So sorry. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts