Hop til indhold

Tur-/lægekammerat søges!


Gæst Sunniva
 Share

Recommended Posts

Gæst Sunniva

Jeg har en westie tæve på 14 mnd! Hun har dessverre hatt nogen dumme opplevelser med nogen sure og nogen lidt for ville unghunde, noget som har ført til at hun ikke er helt trygg på andre hunde! Så vi søger efter en voksen rolig, trygg, snill hund, der vil være med oss på nogle turer! Vi bor i Vanløse, men alt i hovedstads området er interessant :)

Håber på svar :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sunniva

Det kunde måske passe meget godt, for en av de hundene der virkelig har vært meget pågående med hende var nettopp en samojed, så da kan hun måske får en lidt annen opplevelse!

Det gør ingenting om den andre hunden ikke er så lægen! Jeg tror det viktigste for hinde er at oppleve at hunder også lar henne være i fred, og at man kan gå pent og rolig i snor nær en annen hund, uten at blive for ivrig og usikker!

 

Men jeg vil gerne mødes en søndag, måske alt neste, så kan vi se hvordan de går overens :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har to venlige papilloner - Petrine, vil gerne gå stille ved siden af fremmed hund, er slet ikke til kontakt, Zamzam, vil gerne sniffe, hilse og er MEGET glad for piger. De er begge meget små (4 kg) og venlige (overfor ikke anmasende hunde). Bor nær Bispebjerg station og kan sagtens tage til Vanløse / mødes et eller andet sted?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sunniva

Det høres meget godt ud! Jeg er vekk nå en lille uge, til søndag! Men jeg vil gerne møtes! Bispebjerg er da ikke så lagt fra vanløse! Jeg kan sagtes ta turen dit :)

Har du en yorkshire terrier også?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det kunde måske passe meget godt, for en av de hundene der virkelig har vært meget pågående med hende var nettopp en samojed, så da kan hun måske får en lidt annen opplevelse!

Det gør ingenting om den andre hunden ikke er så lægen! Jeg tror det viktigste for hinde er at oppleve at hunder også lar henne være i fred, og at man kan gå pent og rolig i snor nær en annen hund, uten at blive for ivrig og usikker!

 

Men jeg vil gerne mødes en søndag, måske alt neste, så kan vi se hvordan de går overens :)

 

Du kan skrive når det passer dig, og vi kan jo bare starte med at jeg går forrest med min hund, så kan din gå bagved og blive lidt tryggere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sunniva

Søndag efter 13 passer meg meget godt :)

Og jeg tror det er meget godt og gjør som du sier, eller at vi går parallelt med god avstand, vi i midten og hunden ytterst, også nærmer oss eftersom min slapper av!

Hun vil garantert meget gerne hilse med det først, og vil nok blive lidt fortvilet over at hun må vente til hun er rolig, men jeg tror det er måten at gjøre det på, så hun lærer seg at hun skal ha en god energi for at få lov til at møte den andre hunden!

Men hvor skal jeg møte deg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Søndag efter 13 passer meg meget godt :)

Og jeg tror det er meget godt og gjør som du sier, eller at vi går parallelt med god avstand, vi i midten og hunden ytterst, også nærmer oss eftersom min slapper av!

Hun vil garantert meget gerne hilse med det først, og vil nok blive lidt fortvilet over at hun må vente til hun er rolig, men jeg tror det er måten at gjøre det på, så hun lærer seg at hun skal ha en god energi for at få lov til at møte den andre hunden!

Men hvor skal jeg møte deg?

 

Er du i bil eller med metro?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
eller på cykel :)

 

Ok du er totalt frisk :-D (eller osse er Vanløse ikke så langt væk som jeg tror) - vi kan mødes oppe ved bella center metro, derfra kan vi gå en ret fin tur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sunniva

Ja, jeg er norsk, sjov du har en norsk mann :)

Nu møder jeg først samojeden, også ser jeg hvordan det går! Hun har bare villet læge med de hundene vi har mødt i det sidste, så det ser ud som vi er på rett vej, men godt om hun kunne få nogle hunde hun kunne møde flere gange og bli vant til!

Så jeg vil rigtig gerne møde dere og :)

Jeg giver beskjed efter søndag :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...