Gæst Anaid Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Er der nogen af jer, der har læst Ian Billinghursts "Grow Your Pups with Bones ?" Er den god/værd at læse eller får jeg lige så meget ud af at læse kapitlet om hvalpe på http://www.naturligthundefoder ? Har en hvalp, der stjæler Emils store ben i haven, så det varer vist ikke længe før han skal over på råt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Halen Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Sammen med bl.a. Mogens Elliasen er Ian Billinghurst en af pionererne indenfor BARF. Jeg har haft stor glæde af Mogens Elliasens e-bøger (K9joy - "R Hundemad - hndbog for hundeejere om naturlig fodring" (e-book af Mogens Eliasen=:), men tænker at Billinghurst kan give lige så stor glæde. Det er dog lidt nørdet når når man læser deres bøger og du kan sagtens finde den nødvendige indformation til BARF på danske hjemmesider. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Sammen med bl.a. Mogens Elliasen er Ian Billinghurst en af pionererne indenfor BARF. Jeg har haft stor glæde af Mogens Elliasens e-bøger (K9joy - "R Hundemad - hndbog for hundeejere om naturlig fodring" (e-book af Mogens Eliasen=:), men tænker at Billinghurst kan give lige så stor glæde. Det er dog lidt nørdet når når man læser deres bøger og du kan sagtens finde den nødvendige indformation til BARF på danske hjemmesider. Tak for svar. Jeg er klinisk diætist, jeg ER nørdet ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts