Hop til indhold

Grow Your Pups with Bones - nogen der har læst den ?

Gæst Anaid
 Share

Recommended Posts

Gæst Anaid

Er der nogen af jer, der har læst Ian Billinghursts "Grow Your Pups with Bones ?" Er den god/værd at læse eller får jeg lige så meget ud af at læse kapitlet om hvalpe på http://www.naturligthundefoder ?

Har en hvalp, der stjæler Emils store ben i haven, så det varer vist ikke længe før han skal over på råt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sammen med bl.a. Mogens Elliasen er Ian Billinghurst en af pionererne indenfor BARF. Jeg har haft stor glæde af Mogens Elliasens e-bøger (K9joy - "R Hundemad - hndbog for hundeejere om naturlig fodring" (e-book af Mogens Eliasen=:), men tænker at Billinghurst kan give lige så stor glæde. Det er dog lidt nørdet når når man læser deres bøger :shock: og du kan sagtens finde den nødvendige indformation til BARF på danske hjemmesider.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sammen med bl.a. Mogens Elliasen er Ian Billinghurst en af pionererne indenfor BARF. Jeg har haft stor glæde af Mogens Elliasens e-bøger (K9joy - "R Hundemad - hndbog for hundeejere om naturlig fodring" (e-book af Mogens Eliasen=:), men tænker at Billinghurst kan give lige så stor glæde. Det er dog lidt nørdet når når man læser deres bøger :shock: og du kan sagtens finde den nødvendige indformation til BARF på danske hjemmesider.

Tak for svar. Jeg er klinisk diætist, jeg ER nørdet !

Link til indlæg
Del på andre sites