Gæst Gryogfrida8700 Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 hej med jer, er ny herinde så jeg prøver mig lidt frem, jeg har købt en lille fransk bulldog tæve og hun flytter ind hjemme ved os den 29 juni, inden folk begynder at komme med spydige kommentar osv er dettee køb er gennemtænkt og hendes mor og far er testet for alt!! nok om det, og så til sagen jeg kunne vildt godt tænke mig nogle faste legekammerater i horsens omegnen vi bor i horsens midtby, men kan self godt køre til andre nærme steder, jeg har nu prøvet over alt på nettet men der er ikke rigtig nogle fra den side af landet så jeg ville lige prøve herinde. mvh Gry stisen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gryogfrida8700 Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 obs, skriv evt en mail der svare jeg inden for en time [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts