Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bitter spray............ !!!

Featured Replies

Besvaret

Er de nogle herinde de anvender bitter spray, og har det haft nogle effekt på jeres hvalp??

For Rex bider i alt han komme i nærheden i, om det så er en ledning, fodpenel, bordben eller ligende.

Besvaret

Jeg er lige startet med at bruge noget (tror det hedder repellant). Det lugter grimt af autan men virker :-)

Besvaret

Vi har brugt det én gang på altanen (Aikibo troede han måtte tisse bare han var udenfor) og da han 10 min. efter gik derud kom han tilbage som om nogen havde slået ham! efter det havde regnet gik han så derud igen og han elsker at være der men vi har ikke haft flere uheld.

Det lugter forfærdeligt (jeg har ikke lyst til at bruge det fordi JEG ikke gider lugte til det) og at distrahere ham synes at virke fint. Jeg har hørt man kan få nogle pebermynte dråber som skulle være effektive men uden den kraftige lugt eller risikoen for at blive slikket op/tygget.

vi bruger meget tid på at få ham til at tygge i pinde, gnaveben og div. legetøj (vi fandt en bidering som har sådan nogle "gummipigge") så hans tænder ikke klør lige så meget - måske gør det bare ondt når din hunds tænder vokser : )?

Besvaret

jeg har lige en tiilføjelse: jeg sprøjtede det direkte på karmene - måske ville lugten i rummet ikke være så kraftig hvis man først sprøjter det på en klud udenfor og derefter gnider det ind i karmen? mon det også virker mod myg????

Besvaret

Jeg har også brugt div. "grimme lugte" på spray dåse da jeg havde min dalmatiner, som var rimelig flink til at bide i dørkarmen. Desværre havde spraydåsen det resultat at han blev bange for den slags og vi ikke kunne bruge spray fremover til andre ting.

Jeg har aldrig anvendt det til mine beagler - i stedet har de fået masser af bideting som de måtte gnave i - det hjælper endnu bedre syntes jeg.

• 3 weeks later...
Besvaret

Lige en update: jeg har kun sprøjtet den ene gang og det virker stadig:-)