Hogan Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Er der mon nogen der kender et sted hvor man kan købe Plaqueoff billigt? Jeg syntes at det koster det samme alle steder, så jeg håber lidt at der er en af jer der kender STEDET På forhånd tak ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 (rettet) Du kan købe det i England hos Vet.uk - her er det billigere - men der kommer en fragtpris oveni på cirka 40 kroner - Jeg har lige selv købt 2x420 gram hos Petdream - sparer 10 kroner pr. bøtte når man køber to - der var så ikke fragt oveni. PS. Det var ikke Petdreams jeg købte det ved men Mypets.dk - beklager jeg huskede forkert Redigeret Juni 28, 2012 af Beaglepack forglemmelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Det kigger jeg da lige på mange tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts