Gæst malenemn Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Måske der andre lykkelige hundeejere, som befinder sig i Fredericia? Jeg bor i Fredericia by, og har en Papillon på 2 år og en schæfer/rottweiler blanding på 4 måneder, som helt sikkert gerne vil hilse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 er godt nok fra Kolding, men synes en gåtur kunne være hygge....hvad køn er schæff-weileren? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malenemn Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Begge mine hunde er tæver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 okay.......jeg har en af hvert køn... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malenemn Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Hvilken race? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 tjek mine billeder, og gæt... Ej....Amstaff og amstaff/cane corso blanding... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret Juli 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2012 Altså jeg er fra Esbjerg, men kommer da af og til i hundeskoven i Frede, da sviger-mekanikken er derfra Vi ELSKER andre hunde. Også selvom Dupond er selv-udnævt leder af ALLE flokke i HELE verden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karina L Besvaret Juli 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2012 Hejsa. Jeg er ny her. Vi har en Broholmer-hvalp på snart 18 uger, som søger andre hunde at lege med. Vi bor på Vestfyn, så der er jo ikke så langt til Fredericia. Vi vil meget gerne mødes med andre hvalpe/hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2012 Pablo eller Victoria vil gerne mødes til gåtur med sådan en bamse... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malenemn Besvaret August 6, 2012 Rapporter Share Besvaret August 6, 2012 Hej, jeg er ked af at jeg ikke har været herinde i noget tid efterhånden, men jeg har stadig lyst til at mødes med jer, håber stadig i er interesseret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karina L Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Malene, jeg har sendt dig en privat besked men er usikker på om du har fået den... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malenemn Besvaret August 14, 2012 Rapporter Share Besvaret August 14, 2012 Jeg har svaret tilbage, jeg er bare rigtig dårlig til at huske at komme på hunde-forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lilje Besvaret September 3, 2012 Rapporter Share Besvaret September 3, 2012 Hov, jeg melder mig også på banen. Jeg bor lidt uden for Fredericia med en Toller på 9,5 måneder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts