Hop til indhold

Hundeskoven Hyrdehøj Roskilde

Gæst cv2002
 Share

Recommended Posts

Gæst cv2002

Hej alle jer der vil eller bruger hundeskoven ved Hyrdehøj i Roskilde.

Jeg har igen taget kontakt til Skov og Naturstyrrelsen om hundeskoven.

Den er jo meget ringe og indeholder for mange træer.

I hans svar beder han brugeren af den til at komme med ønsker til ændringer og hvad det skulle være.

Han vil selv sætte opslag op ved lågerne.

Så har i ideer til hvad der kunne komme der og hvad i ellers kunne tænke jer, så kom med jeres ønsker og ideer så sender jeg ønskerne videre til ham jeg har kontakt med. Hold også øje med hans oplsag op ved hundeskoven.

Det vil primært være brugerne af skoven der også skal være behjælpsomme med evt. binde stammer sammen til spring, kravlestativ osv.

Jeg har efterlyst et bordebænkesæt. Nu må vi se hvad de er villige til.

Ham jeg snakkede med havde snakket med nogen der ikke ønskede forandringer i den skov. Det underer mig men ok der er mange meninger om skoven. Hvis der er flere for ændringer, vil der sikkert ske noget.

Der ligger et stor bart græsområde lige op ad hundeskoven. Dette område tilhører kommunen. Så skulle alt glippe, vil jeg skrive til Park og Vej for at høre om det var muligt at få halvdelen hegnet ind. Jeg tror ikke de er så villige når den ligger lige op af en hundeskov men det skader ikke at prøve ad.

Så jeg håber ikke det skræmmer jer væk. Der er nok nogen der ligger inde med en sav, tang osv. Jeg går ud fra at vi kan få vikletråd af Skov og Naturstyrrelsen. Det er jo ikke meningen der skal sættes penge til.

Håber der er friske folk og del gerne med andre.

Som den er nu er den ikke meget værd.

Link til indlæg
Del på andre sites