Hop til indhold

Hundelufter søger hund (københavn)

Gæst Christianshavner
 Share

Recommended Posts

Gæst Christianshavner

Hej

Jeg er en studerende på 28 år. Jeg har ikke super meget erfaring med hundeluftning men har ofte passet hund som barn. Jeg er meget ansvarlig og elsker hunde. Jeg søger efter en hund at gå tur med. Jeg forestiller mig at hvis der er et par dage om ugen hvor ejerne har lange arbejdsdage eller af anden grund har brug for at deres hund kommer ud mere end de selv kan tilbyde at så kan jeg træde til.

Jeg er altså ikke interesseret i at være fuldtids professionel hundelufter, men tilbyde nogle ture som supplement. Det er vigtig for mig at det ikke er for lang væk fra hvor jeg bor, derfor gerne i København K eller København S.

Håber at høre fra nogle :)

Mvh

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

Kære Christianshavner

Jeg mangler ikke hundeluftning som sådan, men af og til kunne jeg godt ønske mig en hundesitter. Vi har to hunde som er alene i løbet af arbejdsdagen, og så er det lidt for meget at gå fra dem om aftenen også - men nogle gange vil vi jo gerne ting.

Jeg vil ikke byde dig at gå tur med kræene - den ene er hyperaktiv og den anden er gammel og sur - men aftenpasning af og til ville være et stort hit. F.eks. den 14 august hvor vi skal til Ice Cube koncert ;-)

Hvis det var noget?

Hilsen en anden Christianshavner

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B
Befriende at en anden lige kunne formulere det på pæn måde :lol:

Jeg begynder også at blive lidt bekymret over at Christianshavneren ikke har meldt tilbage :lol:

Hey, Christianshavner, mine hunde er ikke så slemme :mrgreen: Når de er hjemme og slapper af er de meget søde. (Mon det virker?)

Hey, vent, var du studerende, sagde du? Jeg skal aflevere min ph.d.-afhandling lige om lidt, og kan give gode tips til opgaveskrivning og sådan! (*fedte*)

:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 year later...
Gæst Hundelufter1

Hej alle sammen.

Jeg ved ikke lige hvordan man laver sin egen tråd herinde, når pyt med det.

Jeg er en dreng på 14 (15) om 1 månen, som elsker hunde. Og jeg vil meget gerne tjene nogle penge også. Så jeg vil gerne gå med jeres hund, i kan kontakte mig på mail : [email protected] og så tager vi den derfra. God dag til jer alle :-)

Link til indlæg
Del på andre sites