Gæst milos Skrevet Juli 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 Hej, Mig og milo søger en venlig sjæl der en gang i mellem vil gå en god lang tur, når jeg ikke selv nogle dage ikke selv har for meget tid til det for tiden. Milo er en skøn energisk labrador blanding(mor sort labrador og far er rotweiler) jeg har haft fra hvalp, jeg har fået nyt arbejde der er en del krævende, hvilket jeg ikke ønsker skal gå ud over min dejlige hund. Milo er trods sin alder stadig legesyg og er dejligt selskab på turene. Prisen og hvor ofte vedkommende har tid, er selvfølgelig noget vi snakker om, så skriv til mig hvis det er af interesse. Tidspunktet for turene kan både være hverdage samt weekend. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tysonfly Besvaret Juli 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2012 Hej . Jeg så tilfældigvis dit opslag og tænkte jeg måske kunne hjælpe. Jeg er examineret adfærdsrådgiver samt hundeinstruktør. Jeg lufter dagligt hunde i Århus og omegn og vil gerne tilbyde dig og Milo et uforpligtende besøg, hvor vi kan snakke nærmere om jeres behov og hvilke muligheder der er. Du er velkommen til at ringe på 29938100. Mange hilsner Maja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ulvehunden Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Hej Jeg har god tid både hverdag og weekend til at lufte hund Jeg vil meget gerne lufte Milo. Skriv her eller send sms. Hilsen Marie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ulvehunden Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Ps. mt nr er: 26744367 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hundeven2013 Besvaret November 22, 2012 Rapporter Share Besvaret November 22, 2012 Der findes forskellige hjemmesider, hvor man kan søge en hundelufter. Det er faktisk ret nemt, at finde hjælp til hundepasning herigennem, og der findes folk med forskellige kompetencer og baggrunde på disse sider tendea.dk er en af de sider, hvor man kan finde en hundelufter i Århus, og faktisk over hele landet - blot til information Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts