Hop til indhold

Forsikring af fransk bulldog


Gæst NNala
 Share

Recommended Posts

Gæst NNala

Jeg har haft min franske bulldog i ca. 2 uger, og jeg kan simpelthen ikke finde ud, hvilken sygeforsikring jeg skal vælge.

 

Er der nogle franske (eller engelske) bulldog ejere, som har enten gode eller dårlige erfaringer med nogle forsikringsselskaber?

 

Jeg vil helst gerne være dækket ind, hvis han nu skulle blive syg - hvilket jeg selvfølgelig ikke regner med. MEN jeg er studerende og vil have svært ved at betale en dyrlægeregning på 20.000-30.000 kr.

 

Mit indtryk er, at alle forsikringsselskaberne ikke dækker øjensygdomme og hudlidelser hos den franske, men under TopDanmarks vilkår, står der, at det dækkes ved skade. Jeg synes, at det er lidt svært at gennemskue.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har mine to franske bulldog forsikret under henholdsvis Topdanmark og Agria. Jeg har intet dårligt at sige om nogle af disse selskaber. Eddie som er forsikret i Topdanmark har været meget syg da han var lille og Topdanmark har uden problemer dækket både cherry eye operation samt allergi behandling. Boss som er forsikret ved Agria har kun (7-9-13) har kennelhoste og ingen problemer med Agria. Disse to selskaber kan jeg varmt anbefale.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst NNala
Jeg har mine to franske bulldog forsikret under henholdsvis Topdanmark og Agria. Jeg har intet dårligt at sige om nogle af disse selskaber. Eddie som er forsikret i Topdanmark har været meget syg da han var lille og Topdanmark har uden problemer dækket både cherry eye operation samt allergi behandling. Boss som er forsikret ved Agria har kun (7-9-13) har kennelhoste og ingen problemer med Agria. Disse to selskaber kan jeg varmt anbefale.

Det er også, hvad jeg har kunne læse mig frem til på diverse hundeforums mht. Topdanmark :) Må jeg spørge om, hvor meget du betaler for at have dem forsikret hos Topdanmark og Agria?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch