Gæst mariel-j Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Hejsa Jeg søger en god salon i Herning-området eller hvertfald midtjylland, der kan klippe min coton i hvalpeklip... Nogle bud? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Så vidt jeg ved er der lige kommet en hundefrisør i Silkeborg... kender den dog ikke selv, men det var da værd at undersøge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 silkeborghundesalon_dk - HJEM fandt lige et link til hjemmesiden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariel-j Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Ej, det lyder fint... Mange tak for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts