Gæst Puddi Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Hvordan gør jeg når jeg har fundet noget jeg gerne vil købe. Jeg kan ikke få mailen til at virke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 hvorhenne? annoncemarked? kontakter brugeren der har oprettet annoncen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Ja på anoncemarked. Men jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hvordan! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 prøv at linke til annoncen herinde, så må vi se om vi kan hjælpe dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Måske er det fordi jeg er på vi tlf. Prøver lige via computeren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts