Hop til indhold

Lexus og Tacco på playdate


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Beklager skal til træning igen i morgen :-D men det skal du vist også, ikke ;-)

 

Men søndag er pt. fri :blink:

Yep, men til østjylland og tilbage med 200km/t kan det ikke tage mere end max ½time hver vej.. så det kunne vi nok nå:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nok laver jeg en "killer" lun æblekage :mums: :mums: men den er trods alt ikke værd at blive slået ihjel over :???: så hastigheden lidt ned :cool:

:lol: Det var nu også bare pjat. Men vi kan lige se når jeg har fået buret i bilen, det bliver færdig lige omkring den første, så kan vi lige se hvordan det passer ind:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Det var nu også bare pjat. Men vi kan lige se når jeg har fået buret i bilen, det bliver færdig lige omkring den første, så kan vi lige se hvordan det passer ind:-D

 

I know :blink: og det vil jeg og Jacki se frem til :cool::mrgreen:

 

Jeg bestilte et bur til mit lille automobil samtidig med at jeg fik den i marts, det er lige blevet færdigt :???: men ikke helt leveret, skal nemlig selv hente det i Randers :neutral: så er det godt at have noget familie med reserve bure at "nasse" på :mrgreen: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg godt huske snakken om. Men da jeg så lavede et lille regne stykke blev der heeelt stille:blink::lol::lol::lol:

 

 

Med de benzin priser!!!!!

 

love lun æblekage med flødeskum :mums: :mums:

 

 

Mmmmmmmmmmmmmmmmm ævlekage og flødeskum....putter du sukker i flødeskummmet? For så smager det altså ekstra godt (og man tager lidt ekstra ekstra på)

Link til indlæg
Del på andre sites

Puh jeg har en træt hund stadig stadigvæk :-)

playdate med Lexus om søndagen og agility om mandagen har helt slået pletøglen omkuld.Han har sovet hele dagen i dag og gider ikke engang løbe rundt når han går tur :-)

 

Hvem hentyder til at han skal i bad? mit nyrengjorte badeværelse skal ikke svines til allerede og Tacco ærger sig ikke over at badet blev sprunget over :-D Faktisk var han tør da vi kom hjem så han bare kunne børstes med en stiv børste :5up:

 

Jeg vil altså med op til A9!!! Man må ikke snyde dem med pletøgler :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Med de benzin priser!!!!!

:hmm::lol:

 

Mmmmmmmmmmmmmmmmm ævlekage og flødeskum....putter du sukker i flødeskummmet? For så smager det altså ekstra godt (og man tager lidt ekstra ekstra på)

Kun extra extra? Altså jeg havde aldrig nået min størrelse hvis ikke jeg fik extra, extra, extra på:blink::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puh jeg har en træt hund stadig stadigvæk :-)

playdate med Lexus om søndagen og agility om mandagen har helt slået pletøglen omkuld.Han har sovet hele dagen i dag og gider ikke engang løbe rundt når han går tur :-)

Lexus er klar til en tur mere:mrgreen: Naaa.. Måske ikke aligevel. Han skal jo til træning imorgen aften:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...