Hop til indhold

Lexus og Tacco på playdate


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Vi var jo igen på en lille playdate med lexus og tacco. hundene hyggede sig i et par timer :lol:

dogue1-albums-lexus-og-tacco-picture3164-mg-0730.jpg

 

dogue1-albums-lexus-og-tacco-picture3165-mg-0731.jpg

 

dogue1-albums-lexus-og-tacco-picture3166-mg-0732.jpg

 

dogue1-albums-lexus-og-tacco-picture3167-mg-0736.jpg

 

dogue1-albums-lexus-og-tacco-picture3168-mg-0737.jpg

 

dogue1-albums-lexus-og-tacco-picture3169-mg-0738.jpg

 

dogue1-albums-lexus-og-tacco-picture3170-mg-0739.jpg

 

Og lige et par sjove hoveder:mrgreen::lol::lol::lol:

dogue1-albums-lexus-og-tacco-picture3171-mg-0764.jpg

 

dogue1-albums-lexus-og-tacco-picture3172-mg-0767.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr, flad af grin over næstsidste billeder :lol::lol::lol:

 

Lexus kan altså bare erhverve sig de mest humoristiske grimasser :mrgreen: - og det er altså én af de ting, der gør ham så dejligt :oops:

 

Men nørj de ser ud til at have hygget rigtig godt igennem :-D

 

Tror vi kender 2 hunde, der sover godt i nat :-)

 

Og en Tacco der måske har skullet i bad? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig ja :5up:

 

Skal vi starte en klub: Min-hund-vil-også-lege-med-Lexus-klubben :engel::oops:

Nu må i ikke give Lexus stjerne nøkker:shock:

Men i er da alle velkommen til at få en playdate med bette manden, jeg er sikker på han vil nyde hvert sekund:lol::lol:

Bare en a' gangen, han skulle jo nødig slides op:blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker allesammen. De er sjove sammen de to hoveder...Lexus var klar til at gå i seng da vi kom hjem søndag aften, og han har været rimelig rolig siden. Det er først her til morgen han begyndte at være "vågen" igen, ellers har han tusset stille og roligt rundt på turene som vi har kortet lidt af, for jeg vil ikke presse ham mere end hvad godt er:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: Gør jeg det??? Det var jeg ikke klar over:lol::lol::lol::blink:

 

 

Jow jow, det var det som vi var nogle der aftalede i en anden tråd.

 

Tror faktisk det var Noomi og Aslan der blev enige om det (deres ejer har intet at gøre med noget som helst), det var sammenlagt med at lexus skulle bo hos os lidt og mange andre gode ideer :mrgreen:

 

Og A9 ville også være på en liste osv osv

 

(jeg står ikke inde for at blande en masse tråde sammen for at det hele kommer mig til fordel :blink:)

 

Og så skulle Jacki vodst også nusses lidt....... puha, alle de tråde bliver til en stor dejlig historie (aslan glæder sig til at lege med slanger med Noomi en dag )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jow jow, det var det som vi var nogle der aftalede i en anden tråd.

 

Tror faktisk det var Noomi og Aslan der blev enige om det (deres ejer har intet at gøre med noget som helst), det var sammenlagt med at lexus skulle bo hos os lidt og mange andre gode ideer :mrgreen:

 

Og A9 ville også være på en liste osv osv

 

(jeg står ikke inde for at blande en masse tråde sammen for at det hele kommer mig til fordel :blink:)

 

Og så skulle Jacki vodst også nusses lidt....... puha, alle de tråde bliver til en stor dejlig historie (aslan glæder sig til at lege med slanger med Noomi en dag )

 

Jeg er helt enig, jeg kan også godt huske den aftale :5up:

 

Sååå Dogue, hvornår blive det???? :mrgreen:

 

 

Noomi siger at hun gerne vil dele slanger med Aslan :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jow jow, det var det som vi var nogle der aftalede i en anden tråd.

 

Tror faktisk det var Noomi og Aslan der blev enige om det (deres ejer har intet at gøre med noget som helst), det var sammenlagt med at lexus skulle bo hos os lidt og mange andre gode ideer :mrgreen:

 

Og A9 ville også være på en liste osv osv

 

(jeg står ikke inde for at blande en masse tråde sammen for at det hele kommer mig til fordel :blink:)

 

Og så skulle Jacki vodst også nusses lidt....... puha, alle de tråde bliver til en stor dejlig historie (aslan glæder sig til at lege med slanger med Noomi en dag )

:hmm: Vi ka' allesammen mødes hos A9 en dag :lol::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt enig, jeg kan også godt huske den aftale :5up:

 

Sååå Dogue, hvornår blive det???? :mrgreen:

 

 

Noomi siger at hun gerne vil dele slanger med Aslan :lun:

Jeg er slet ikke fin nok til, bare at komme i nærheden af Gentaaafte:-P:lol::lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jow jow, det var det som vi var nogle der aftalede i en anden tråd.

 

Tror faktisk det var Noomi og Aslan der blev enige om det (deres ejer har intet at gøre med noget som helst), det var sammenlagt med at lexus skulle bo hos os lidt og mange andre gode ideer :mrgreen:

 

Og A9 ville også være på en liste osv osv

 

(jeg står ikke inde for at blande en masse tråde sammen for at det hele kommer mig til fordel :blink:)

 

Og så skulle Jacki vodst også nusses lidt....... puha, alle de tråde bliver til en stor dejlig historie (aslan glæder sig til at lege med slanger med Noomi en dag )

Det kan jeg godt huske snakken om. Men da jeg så lavede et lille regne stykke blev der heeelt stille:blink::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...