Gæst Shrek Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Hej! Vi læser stadig med, har bare været dårlig til at skrive aktivt herinde. Men her får i så en opdatering fra Færøerne! :banan: Det går super godt med Rasmus, han er nu 10 måneder og en rigtig teenager! Vi gik til hvalpetræning de første uger han var her, det gik fint og vi fik begge meget ud af det - og nye hundevenner! Lige nu går vi kun til ringtræning, da bassen skal udstilles til den årlige DKK udstilling heroppe i August. Jeg overvejer at begynde til noget andet træning, men ved ikke rigtig hvilken, kunne godt tænke mig at vide hvad Rasmus synes om agility. :blink: Han er super god til at være alene hjemme, går pænt i snor (for det meste ), nusse og kæle, han er bare dejlig! :hjerte: Det kniber lidt med indkaldet, men jeg satser på det bliver nemmere, når han bliver lidt ældre!. Planen er, at mig og Rasmus flytter til Aalborg efter sommerferien i 2013, så der kommer jeg til at mangle gåtursvenner etc. :slem::blink: Jeg skriver en ny tråd til den tid, så må i fortælle mig om alle de gode steder at lufte hund. :hjerte: Det var lidt fra os I får selvfølgelig også lidt billeder. Her træner vi at stå pænt til udstillingen (Kan man ikke få billederne større, uden at uploade dem et andet sted først?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juli 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2012 Hvor dejligt det går godt med ham Jeg mener der er en metode at få billederne større, men kan ikke helt huske det.. Noget med at dobbeltklikke eller højreklikke på billedet når man har sat det ind tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts