Hop til indhold

Hundepasning


Lyng18
 Share

Recommended Posts

Jeg har en gammel hund på over 12 år. Han sover det meste af dagen. Han kan ligge i timevis i en have i kort snor og sove. Jeg skal på ferie fra 11 – 20 september, og kan næsten ikke nænne, at han skal i bur i pension, selv om jeg har været meget tilfreds med min pension de sidste over 20 år. Han er for gammel. Kan du – eller kender du nogen, der vil/kan have King i min ferie. Han bliver luftet 3x om dagen – korte ture, da han har gigt. Sover længe om morgene, sidste tur aften er allerede kl. 21.00 og morgenturen er først kl. 9.00 – han er nem, han er forresten også kastreret og han gør ikke, men han er bange for andre hunde, da han blev overfaldet voldsomt af en kamphund og næsten mistede livet. Der skal derfor ikke være hund i hjemmet i forvejen.Han er ikke glad for katte, dem vil han gerne gø af/jage væk. Bare der dog var nogen, der ville tage min gamle hund. Jeg bor i Birkerød. Han er en karelsk bjørnehund, venligheden selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...