Hop til indhold

Molly søger hvalpe venner i Slagelse og omegn.


Gæst KB4220-Molly
 Share

Recommended Posts

Gæst KB4220-Molly

IMAG0630.jpg

 

Hej med jer :-D

 

Jeg hedder Molly og er født d. 18/6-12

Jeg er en sød blanding af: Dansk/Svensk Gårdhund & Dværgpinscher.

Jeg kommer hjem til mine forældre Lørdag d. 11/8 og glæder mig vildt. Jeg kommer til at bo i Korsør, og søger derfor Hvalpe lege-venner, i nærheden af mig. Kunne du tænke dig at få mig som lege ven, så tøv ikke med at skrive, da jeg ville elske at have "lege dage" sammen med dig :-D

 

Håber at høre fra dig

 

Mvh Molly :-D

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Prøv at kigge under Slagelse dyrehospital. De har hundeleg hver lørdag fra 10-11. Vi har været der 2 gange og har fundet 2 rigtig gode

legekammerarater til vores golde hvalp. Han vil nok være lidt stor til din hvalp. Han er 13 uger.

 

Jeg gjorde det at jeg satte et opslag op inde i konsultationen om at vi søgte legekammerater og vupti der var lige pludselig 2.

De har til hus på rugvænget i Slagelse. Selvfølgelig skal Molly have nogle legekammerater.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KB4220-Molly

Tak for det rigtig gode svar ! :)

 

Ja han er nok lige lidt for stor, for hun har nogle store venner som hun skal ses med langsomt, og hun er på hvalpehold

Men de er alle større end hende og hun mangler jo nogle små hvalpe venner på hendes størrelse som hun kan lege med ! Men det lyder da som en super idé .. det tror jeg at vi vil gøre :) Mange tak for rådet ! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...