Hop til indhold

Royal Canin og HD?


Gæst MieJ
 Share

Recommended Posts

Jeg er i en gruppe på facebook for GD-ejere og i en tråd, er der nogle stykker der fortæller, at de er gået væk fra Royal Canin pga. at flere og flere mistænker at der er en sammenhæng med forekomsten af HD, når der fodres med det foder.

 

Umiddelbart mener jeg at det er noget forfærdeligt vrøvl og "man" har da heller ikke haft travlt med at uddybe, da jeg har spurgt ind til det. Men er der nogle herinde som har hørt historier om at "man" mistænker RC for at give HD?

Link til indlæg
Del på andre sites

Se når sådanne mistanker dukker op, så ville det bare være smadder interessant at vide hvilken variant der mistænkes, hvad denne variant indeholder eller ikke indeholder som gør den mistænkelig, om der er fodret med den i hvalpetiden eller efter vækst, hvor mange hunde der har udviklet HD og i hvilken grad. Det ville osse være interessant om der efter denne mistanke er skiftet foder og om det har givet forbedrede HD-resultater.

 

Hvis disse mistanker fremføres uden yderligere argumenter er de jævnt svære at forholde sig til synes jeg. Det er jo ikke fordi granden er den mest fotograferede race, så det er måske fra andre racer erfaringen kommer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...