Hop til indhold

WolfsBlut ?


martin
 Share

Recommended Posts

Hej.........

 

jeg vil over på WolfsBlut til mine hunde men hvilken skal jeg vegle til dem......???

 

den ene er steliseret.

de to andre er ikke.

 

jeg bruger ikke mine hunde til høj aktivtet men som Alm famille hunde.

 

jeg kan de der er forskæld på fedt % fra 18% til 9% men hvad har mine hunde brug for, da jeg ikke bruger dem........

 

jeg syntes at jeg har hørt/læst et sted at der er vildt mange kulhydrater i og det skulle fede ? selv om en hund skal tabe sig.

 

hilsen martin

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sidste har jeg aldrig hørt - men vil da ikke udelukke det måske er tilfældet med nogen. Min han får i toppen af hvad de anbefalder, og har hele tiden være pænt slank.

 

Der er et par af deres varianter der er med low fat(bl.a. dark forest), så har dine hunde tendens til let at tage på skal du nok gå efter disse varianter. Men umiddelbart tænker jeg de kan gå på flere af varianterne uden de store problemer (hvis der selvfølgelig ikke er tale om allergi eller andet med dine hunde). Foderexpressen.dk har beskrevet de forskellige varianter rigtig godt, så du kan evt kigge lidt derinde.

Min fungere i hvert fald rigtig godt på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sidste har jeg aldrig hørt - men vil da ikke udelukke det måske er tilfældet med nogen. Min han får i toppen af hvad de anbefalder, og har hele tiden være pænt slank.

 

Der er et par af deres varianter der er med low fat(bl.a. dark forest), så har dine hunde tendens til let at tage på skal du nok gå efter disse varianter. Men umiddelbart tænker jeg de kan gå på flere af varianterne uden de store problemer (hvis der selvfølgelig ikke er tale om allergi eller andet med dine hunde). Foderexpressen.dk har beskrevet de forskellige varianter rigtig godt, så du kan evt kigge lidt derinde.

Min fungere i hvert fald rigtig godt på det.

 

 

hvilken vejiant bruger du er det dem med lav fedt % eller høj fedt % ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gitte1976

Hejsa.

 

Nu skal en hund jo have en vis mængde fedt. Og hvis du vælger de varianter med lav fedtprocent i, så kan du risikere at skulle give tilskud af olie, fordi hunden kan få problemer med tør hud.

 

Jeg ville til hver en tid vælge de varianter med den høje fedtprocent, og så bare give mindre mængde foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

De fedt fattige varianter indeholder typisk lidt mere kulhydrat for at få fedt procenten ned.

Jeg husker ikke hvilken type fedt der anvendes i WB - for fedt er jo ikke bare fedt - det skal være letfordøjeligt så hunden nemmere kan omsætte det.

Kyllinge fedt og hørfrø er nogle af de allerbedste fedt kilder til en hund og så betyder det ikke noget der kun er 9 % i snarere tværtom

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...