Hop til indhold

tæve hvalp tisser i søvne i dagtimerne


Gæst hamselv12
 Share

Recommended Posts

Gæst hamselv12

Som titlen siger så tisser vores tæve hvalp i søvne. (grosser Swiezer)

 

Egentlig ikke noget jeg som sådan ville gå og spekulere vildt over, da hun kun er 14 uger, men det underlige er at hun kun gør det i "dagtimerne".

 

Fra morgen til aften er hun ganske enkelt utæt mens hun sover. Hun kan vågne ved det og begynder så at bevæge sig igennem lokalet mens tisseriet fortsætter.

 

Det er ikke fordi hun ikke kommer ud. Jeg kan have hende ude at tisse, hvorefter hun feks ligger sig til at sove, og indenfor 1 time er der vådt igen. Så er heller ikke relateret til at hun feks vågner efter en længere soveperiode og det så sker.

 

Det sker IKKE om natten. Hun sover igennem hele natten uden et eneste uheld (ca 6-7 timer), hvilket er lettere underligt.

 

Jeg havde det mistænkt at det hjalp hende at ligge med den gamle om natten. Men det gør hun også på andre tider, uden det har positiv indflydelse.

 

Hendes tis er blevet testet for blærebetændelse og der er ikke noget.

 

En ting er at jeg skal gå og tørre op. Det overlever jeg såmænd. Men hun begynder at virke lettere "frustreret" selv også.

 

Nogen der har oplevet sådan noget her eller hørt om det ?

 

 

På forhånd tak for input.

Link til indlæg
Del på andre sites

At der er forskel på nat og dag er vel egentlig ikke så underligt - om natten går urinproduktionen jo ned, lige som hos os mennesker. "Lækkende" hvalpe er nok ikke så usædvanligt, har ikke rigtig oplevet det selv, men har hørt om flere der har, og hvor det bare er gået over med tiden. Fint at du har fået hende tjekket for blærebetændelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...