Hop til indhold

Vedr. bedøvelse ved negleklip og pludselig løbetid...


Stefano Fava
 Share

Recommended Posts

Har et lille lynspørgsmål, som sikkert virker utroligt dumt.. Men here goes :banan:

 

Nikki skal have klippet sine kløer på mandag, under bedøvelse.. Og så her for 2sekunder siden, finder jeg en blodklat på sengen - og minsandten om Nikki ikke har fået sit lort.. Har det noget at sige? :S Altså mht. bedøvelsen? Har sådan set frem til at få kløerne ordnet, men vil ikke tage afsted hvis jeg bliver sendt hjem fordi hunden ikke må bedøves under løbetid. :vedikke: Min logiske konklusion siger selvfølgelig gør det hverken fra eller til, men vil være helt sikker..

 

/me off to buy bind og trusser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er SÅ sød, hun har fået sit lort og du vil købe bind og trusser :mrgreen:

 

Først - nej, hun kan bedøves som alle andre.

derefter, prøv at vent og se om ikke hun kan holde sig ren, men hvis du skal ud i noget med bind og trusser, så køb bind til mennesker, dem til hunde koster en formue og er dårligere end dem til mennesker. Og så pas rigtigt godt på, du tror det er løgn, så dygtige hunde er til at slippe ind til en tæve i løbetid ;-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var godt. :D!

Jeg plejer at købe bind, fordi den første løbetid der gjorde nikki ikke rendt overhovedet, så det var en være slagterhal. Anden løbetid der havde jeg bind og trusse til hende, og det gik da meget fint. ;) Men vil prøve se om hun gør rent den her gang, syntes ikke særligt godt om at skulle vaske hendes "kut" 4-5gange dagligt. (Nikki har altid haft svært ved at bøje ryggen nok til at slikke sig). Plejede at købe bind ved dyrlægen, men i slutningen af sidste løbetid fik jeg også at vide at de billigste kvindebind fra netto er a-ok til hunden og jeg klipper dem jo halv over så det koster nærmest INGEN penge.

Redigeret af Stefano Fava
Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg hjemme fra dyrlægen, og alt er vel. :lun:

Må godt nok indrømme jeg var ved at falde bevidstløs sammen da nikki begyndte at sprælle. Jeg har jo aldrig set en hund i narkose før, og gudhjælpemig at tungen så falder ud og gør ting være. :sjov: Men dyrlægen er og var så fantastisk til at forklare imens der blev ordnet ører, negleklip og (gratis) tandrens! Neglene var faktisk ikke det store problem, men derimod har min hund åbenbart haft bakterie og betændelse problemer med poterne i over et år hvilket gør at hun havde pænt ømme fusser. 737 kroner kostede det hele, og fik endda pencillin med til betændelsen. Er svær at imponere, men syntes godt nok jeg fik meget for pengene igen.

 

Sønderborg Dyrhospital kan vaaaarmt anbefales herfra. Har prøvet lidt af hvert pga mine mange flytninger, men dem her er de perfekte til mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...