Hop til indhold

Vagt hvalp


Aslan
 Share

Recommended Posts

NU er det blevet et problem for MIG at have vagthvalp om natten!

 

Det bliver oftere og oftere at Aslan gøer om natten.

 

Vi kan ikke helt stopper alle 'aktiviteter' uden for som kan sætte gang i hans gøen... Men vi kkunne måske på anden vis, hjælpe ham sådan at han slipper for at gø (kl lort om natten :( ).

 

Men hvordan får vi ham lige lært at man ikke behøves at gø om natten?

 

 

Om dagen fløjter jeg, så stopper han med at gø.

 

Hverken kæresten eller jeg kan fløjte når vi har ligget og boblet :rolleyes:

 

Ligge og råbe hans navn er jo praktisk talt at sige 'YAY, gø hund, lad os alle gø'

 

Når vi rejser os op og går ind og henter ham, så begynder han at komme med 'nyse' lyde istedet for at gø, men så nyser han helt vildt og tovligt istedet.

 

 

Jeg ved godt at nogen nævnte at aslan er i en alder hvor han kunne gø af alt og selv vandskålen kan være farlig, men det kan jeg ikke bruge noget til om natten :megaked:

 

 

Hjælp efterlyses :mrgreen:

En fuld nattesøvn efterlyses :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han går selv i seng omkring kl 21-21.30 :mrgreen:

 

 

Og han sover også efter at han har gøet....eller han snorker efter han har gøet!

 

 

 

Jeg snakkede med adfærdsbehandleren i dag, jeg kørte jo lige et smut forbi, nu man kan.......... hun sagde luk døren indtil soveværelset og se om det kan hjælpe.....hvilket vi jo må gøre....meget imod min vilje, det er et lille rum, og det bliver så varmt,men så bare for en enkelt nat :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...