Besvaret September 8, 201214 år comment_1028440 Hejsa. Jeg har jo faktisk været medlem her længe. Er bare aldrig kommet rigtig igang. Har dog fundet en masse gode råd i div. tråde, og også fulgt lidt med på sidelinien hist og her. Jeg har stadig mine to dejlige hunde: Simba :hjerte:(Goldenretriver/kongepudel) er nu godt 7 år. Jeg fik ham fra internat, da han var 2. Han bøvler lidt med hofter/ryg, og er derfor gået delvis på pension. Valde - min lille stjerne 2 år. Vi træner DCH d program. Vi er dem der sørger for, at der også er noget at grine af. Og så er der Rally, som er vores ting. Han er en labradoodle F1, eller bare labrador/dværgpudel blanding. Jeg kan generelt godt lide stemningen her, og håber stadig der også er plads til mig. AG Rapporter
Besvaret September 8, 201214 år comment_1028508 Fine hunde :5up: Og du er gavmild med kødben, kan jeg se Der stort set bare ét krav hvis man vil være vildt populær på H-F: Billeder, masser af billeder! Håber at se dig i månedens billedtråd Rapporter