Hop til indhold

Hundepasning søges i Slagelse området


Gæst Linda4700
 Share

Recommended Posts

Gæst Linda4700

Jeg har en dejlig blanding(Schæfer/mastiff) der er 7 år gammel, der er stadig godt gang i hende og hun elsker og gå tur. Hun kan med de fleste hunde, er ikke så glad for katte.

Jeg søger pasning til Freja, når vi til tider skal til fest eller ud og rejse, jeg søger en moden person som enten har eller har haft hund.

Evt kunne vi finde ud af gensidig pasning hvis du har hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst AnnetteK

Hej,

 

Jeg tillader mig at svare på dit indlæg, selvom vi ikke bor i Slagelse området, men i Herlev ved København.

Vi har bil til rådighed så vi kan sagtens bringe og hente. Evt. også Jeres hund hvis dette har interesse.

Vi er en familie på fire med hus og have.

Fie som er en Vestgøtaspids på 11 år er vores hund. Hun er i fin form og meget omgængelig trods sin relative høje alder.

Jeg er hjemmegående så en hund er meget lidt alene hjemme her.

 

Syns I vi kunne være noget for Jer sã skriv :)

 

Mvh

 

Annette

 

 

 

Det vi søger er en gensidig pasningsordning. Vores behov er pasning to gange om året ved ferie i 1- 2 uger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst AnnetteK

Hej,

 

Jeg tillader mig at svare på dit indlæg, selvom vi ikke bor i Slagelse området, men i Herlev ved København.

Vi har bil til rådighed så vi kan sagtens bringe og hente. Evt. også Jeres hund hvis dette har interesse.

Vi er en familie på fire med hus og have.

Fie som er en Vestgøtaspids på 11 år er vores hund. Hun er i fin form og meget omgængelig trods sin relative høje alder.

Jeg er hjemmegående så en hund er meget lidt alene hjemme her.

 

Syns I vi kunne være noget for Jer sã skriv :)

 

Mvh

 

Annette

 

 

 

Det vi søger er en gensidig pasningsordning. Vores behov er pasning to gange om året ved ferie i 1- 2 uger.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Skal vi hjælpe hinanden? Kan du passe en ekstra Vovse?

Har du brug for at få passet din hundebasse?

Så er Tibetanerklubbens pasningsordning måske lige svaret og løsningen for dig og din hund. Se hjemmesiden for Tibetanerklubben - Diverse - Pasningsordning hvor der er en fomular til tilmelding. Jeg er ny her på forummet så de vil ikke lade mig poste en direkte link. Men ordningen fungerer fint og er åben for alle. Venlig hilsen Koordinatoren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...