Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jakke til bulle

Featured Replies

Besvaret

Ja, nu er det ved at blive koldt, og jeg tænk vores lille hvalp skal have en jakke så hun ikke fryser.

hvad er hit/ skidt?

jeg har kigget lidt på en fra hurtta.

Besvaret

Jeg har tænkt mig, at vores buller-baby skal have én her mens vejret er koldt... Jeg ved ikke om det er hit eller skidt, men vores opdrætter har anbefalet at vi bruger én i de kolde måneder :blink:

Besvaret

Det er til vores bulldog, gårdhunden har ingen problemer med at holde varmen :)

Besvaret

Vi bruger hurrta Pro den her Hurtta Pro Vinterdkken, Sort til vores buller....

man skal prøve den på for at sikre at størrelsen passer, men vores passer helt perfekt.

Besvaret
Vi bruger hurrta Pro den her Hurtta Pro Vinterdkken, Sort til vores buller....

man skal prøve den på for at sikre at størrelsen passer, men vores passer helt perfekt.

Var også den jeg havde kig på, hvor du hvor omkring Kbh man kan prøve den? Jeg bor i Hellerup.

Besvaret

Hvorfor i alverden skal hunden have jakke på? Skal den være udenfor i lang tid eller er det til gåture?

Mine franske har aldrig brugt tøj - og den ene gang den ene fik en strikket bluse i gave så skabte den sig helt åndssvagt. Hvis ikke hunden er decideret kuldskær kan jeg ikke se hvorfor hunden skal klædes ud.

Besvaret

Det er ikke for at den skal "klædes" ud, sidst vi var i bernstofts parken (hunde park) havde hun det vældig godt, men hun begyndte også at ryste, gætter på det var fordi hun frøs og samtidig blev våd.

Så tøjet et udelukkende for at hun ikke kommer til at fryse når vi er ude en time eller to.

Besvaret

Jeg fik anbefalet fra vores opdrætter at vi brugte jakke/trøje i de kolde måneder fordi den franske ikke har nogen underuld... Jeg er generelt heller ikke til at man "klæder" sin hund ud, men jeg måtte altså ud og købe en trøje i går til min lille klump på 1600 g... Han rystede simpelthen af kulde.

For mig er det vigtigere at hunden synes det er rart at komme ud... Og det er altså ikke lutter lagkage at skulle proppe ham ned i en trøje hver gang han skal ud, hvilket er temmelig ofte :lol:

Besvaret

Osbech; Hurtta jakkerne kan bl.a prøves hos 4hotdogs der har en butik (lagerhal) ved Nordhavnen! De er helt sikkert et besøg hver - meget imødekommende og hjælpsomme ;) Adressen er:

Sundkrogsgade 50

2100 København Ø

Jeg har selv en vind/regnjakke, da min franske ikke gider regnvejr - efter hun har fået jakken, så gider hun godt gå længere turer trods regnen ;)

Besvaret

Godt nok ikke en bulldog, men hvis det er koldt/regner, går Bono ikke et skridt uden for døren hvis ikke han har jakke på. (Lille diva!!! ;))