Hop til indhold

Jakke til bulle


Gæst osbech
 Share

Recommended Posts

Ja, nu er det ved at blive koldt, og jeg tænk vores lille hvalp skal have en jakke så hun ikke fryser.

 

hvad er hit/ skidt?

 

jeg har kigget lidt på en fra hurtta.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor i alverden skal hunden have jakke på? Skal den være udenfor i lang tid eller er det til gåture?

 

Mine franske har aldrig brugt tøj - og den ene gang den ene fik en strikket bluse i gave så skabte den sig helt åndssvagt. Hvis ikke hunden er decideret kuldskær kan jeg ikke se hvorfor hunden skal klædes ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke for at den skal "klædes" ud, sidst vi var i bernstofts parken (hunde park) havde hun det vældig godt, men hun begyndte også at ryste, gætter på det var fordi hun frøs og samtidig blev våd.

 

Så tøjet et udelukkende for at hun ikke kommer til at fryse når vi er ude en time eller to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik anbefalet fra vores opdrætter at vi brugte jakke/trøje i de kolde måneder fordi den franske ikke har nogen underuld... Jeg er generelt heller ikke til at man "klæder" sin hund ud, men jeg måtte altså ud og købe en trøje i går til min lille klump på 1600 g... Han rystede simpelthen af kulde.

For mig er det vigtigere at hunden synes det er rart at komme ud... Og det er altså ikke lutter lagkage at skulle proppe ham ned i en trøje hver gang han skal ud, hvilket er temmelig ofte :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valbytøsen

Osbech; Hurtta jakkerne kan bl.a prøves hos 4hotdogs der har en butik (lagerhal) ved Nordhavnen! De er helt sikkert et besøg hver - meget imødekommende og hjælpsomme ;) Adressen er:

Sundkrogsgade 50

2100 København Ø

 

Jeg har selv en vind/regnjakke, da min franske ikke gider regnvejr - efter hun har fået jakken, så gider hun godt gå længere turer trods regnen ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...