Besvaret September 24, 200817 år comment_68032 Så laver jeg lige en guide til hvordan man/jeg uploader på YouTube. 1: I skal registrere jer. (lig lige mærke til den PERFEKTE ovale røde ring, nogen kommenterede jo tidligere mine tegneevner ) I får denne side, som i jo udfylder Jeg kan ikke helt huske om i får en mail, hvor i skal confirm, men det siger siden hvis i gør Når i er logget ind, trykker i på upload Dernæst udfylder i denne (tags kan være alt fra jeres hunds navn til race til noget andet) Det siger I ok til og får en ny side Først finder i videoen på jeres pc ved brug af gennemse knappen, når den er fundet, trykker i upload Når den er blevet uploaded på youtube, vil i få en besked om at når den er færdig gjort kan i bruge den (kan ikke huske den præcise engelske besked) I finder den i Account og så videos Så kommer en side lignende denne, hvor Jeg/ I trykker på filmen og når den åbner sig, kopier i bare adresse linien Håber den kan hjælpe jer :blink: Rapporter
Besvaret September 24, 200817 år comment_68038 Nej hvor er du godt til at vise hvordan!!! :5up: ....jo, fine cirkler, det er de :blink: Rapporter
Besvaret September 25, 200817 år comment_68356 kan du ikke lave en med hvordan man laver så fine cirkler :lol: Rapporter
Besvaret September 25, 200817 år Forfatter comment_68528 kan du ikke lave en med hvordan man laver så fine cirkler :lol: :hmm: Det koster snart ikke gratis længere Rapporter