Gæst Calla Skrevet Oktober 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Se! Calla er godt nok ved at få en lang snude. Jeg ville sige måske en tredjedel længere end da jeg fik hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Hvor gammel er hun nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Jamen det gør de jo sådan nogle:) Grunden til at de er runde de første par måneder, er at de skulle kunne die:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Calla Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Hun er 14 uger og 4 dage. Jeg blev bare overrasket, har først set det idag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Oktober 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2012 Det er sjovt når det lige pludseligt går op for en hvor meget de egentlig har ændret sig:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts