fhk2507 Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Jeg ville høre om der er nogle som kender dette foder? og eventuelle erfaringer. Ingredienser Fersk kylling- og kalkunkød (min. 50% før ekstrudering), tørret kød, tapioka, tørret fisk (ansjos, hestemakrel og makrel), fjerkræfedt, kartoffelstivelse, tørret æg, fiskeolie, hydrolyseret kyllingprotein, ølgær, johannesbrødbælg, citrusfrugter, æble, sukkerroeaffald, lucerne, natriumchlorid, fructo- og mannanoligosakkarider (FOS), gærekstrakt (MOS), kaliumchlorid, havsalger, glucosamin, chondroitin, planteekstrakter (citrusfrugter, soja och rosmarin), Yucca Shidigera, planter (timian, kamille, fennikel og echinacea). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 1stkholm Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 kartoffelstivelse, salt og evt. hydrolyseret kylling tror jeg ikke er helt godt? dog uden at være helt 100% Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret Oktober 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2012 kartoffelstivelse, salt og evt. hydrolyseret kylling tror jeg ikke er helt godt? dog uden at være helt 100% Der skal være en form for stivelse i tørfoder, ellers kan det ikke hænge sammen. Salt er skidt i store mængder, men i meget små, kan det også hjælpe hunden med at blive tørstig, og dermed drikke mere vand + give god smag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts