Hop til indhold

Lid forsinket hej til alle


Gæst Møller
 Share

Recommended Posts

Gæst Møller

Hej med jer herinde, har nu været med et stykke tid, men ser først denne tråd nu:oops:

 

Jeg er Møller og den lykkelige ejer at en Chihuahua han på 2 år 4 mdr. Selv er jeg 52 år, bor i nordsjælland, har mand og to voksne børn.

At han kom til os var noget af et tilfælde, men det bedste der er sket i mange år.

 

Vi fik han da han var 1½ år, og en lille trist og frustreret lille gut. Han havde da boet hos en vi kender i 2 mdr, men det gik ikke da der var 3 store hunde og de kunne ikke rigtig enes så der var altid ballade.

Min datter på 19 og jeg var på besøg og ser denne lille gut for første gang, og han hoppede bogstaveligt op i favnen til min datter, og der blev han til vi gik igen.

Ingen af os kunne slippe ham, og han var i vores hoveder både nat og dag. Vi snakkede om ham hele tiden og jeg brugte meget tid på at overbevise mig selv om at selvfølgelig skulle vi ikke have hund, da jeg har allergi.

 

Der gik en uge, og kunne jeg ikke mere, og spurgte min mand om ikke vi skulle hente ham, hvis det stadig var meningen han skulle et andet sted hen og med lovning om at han kunne komme tilbage hvis jeg fik allergi af ham( var godt klar over at det ville jeg aldrig kunne gøre, men så måtte vi tage den derfra) 3 timer senere havde vi hentet ham, og jeg lover jer at han er en solstråle i vores familie. Han er præget at at være flyttet rundt, da hans første ejer ikke kunne have ham mere blev han vist nok kasteboldt for et finde et sted hvor han trivedes.

 

Han er altid så han kan se mig herhjemme, men vil godt gå tur uden mig. Han kan ikke lide at være alene, men det er han heldigvis heller ikke så meget. Det er ikke uden problemer at overtage en hund med så mage lig i lasten som han har, men vi gør hvad vi kan og det ser ud til at det lykkedes os at få ham tryg og glad igen.

 

Han er en krudtugle og en solstråle, og selvfølgelig den skønneste Chihuahua i hele verden

:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...