Gæst SamojedNala Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hej allesamme! Ny her i forum Jeg har en dejlig samojed - Nala. Vi skal så småt til at lære at trække (vogn osv.) Men jeg har problemer med at finde ud af hvilken sele der er bedst? Skal det være en træksele eller en hundeslædesele? Mvh Ditte & Nala Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Fedt, trækker også med mine 2 samojeder. Hvilken vogn bruger i? Jeg har en sele fra Kenjan og en fra hike.dk og en fra en eller anden der stod med butik ved et løb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SamojedNala Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Fedt, trækker også med mine 2 samojeder. Hvilken vogn bruger i? Jeg har en sele fra Kenjan og en fra hike.dk og en fra en eller anden der stod med butik ved et løb. Tak Vi har ikke nogen vogn endnu, tænker at jeg starter med at vende hende til selen og at der er lidt modstand i den (fra mig) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SamojedNala Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 er det en træk-, vogn eller hundeslæde sele du bruger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Den der hedder slædehundesele. Hvis du kigger på Kenjan.dk kan du se hvad vognsele bliver brugt til, det var derfor jeg spurgte hvad i bruger/vil bruge til træk. Slædehundesele kan også bruges til cykel - men hvis du køber sele fra andre hjemmesider så tjek at den ikke er beregnet til ja, slæde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SamojedNala Besvaret Oktober 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2012 Den der hedder slædehundesele. Hvis du kigger på Kenjan.dk kan du se hvad vognsele bliver brugt til, det var derfor jeg spurgte hvad i bruger/vil bruge til træk. Slædehundesele kan også bruges til cykel - men hvis du køber sele fra andre hjemmesider så tjek at den ikke er beregnet til ja, slæde. Ahh på den måde Tak for tippet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts