Hop til indhold

Fransk bulldog blanding søger gå og lege venner


Gæst Gravbulleren
 Share

Recommended Posts

Gæst Gravbulleren

Hej.

Jeg er en fransk bulldog/gravhunde blanding som gerne vil have nogle andre hunde som jeg kunne gå tur sammen med eller lege med. Jeg bor i Hvidovre, meget tæt på vigerslev parken. Jeg bor i lejlighed sammen med mine ejere og en lille norsk skovkat.

Jeg er 1 år og 9 måneder gammel men er stadig meget legesyg og frisk på en god fange leg.

 

Håber at der er nogen som kan lege :-) i kan kontakte min ejer her inde eller få hendes nr i en privat besked.

 

Vuf vuf og vov fra Liva:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :) jeg tror, at jeg er den lykkelige ejer af Livas bror- som også er en livlig og glad hund der også er frisk på en fangeleg- tænkte, at det kunne være lidt sjovt, at lade dem mødes, så de kunne lege sammen :)- du kan jo lige give lyd hvis du er intereseret - mvh rikke og hunden oliver :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gravbulleren

Hej :)

Ej hvor skægt. Det kunne da være rigtig skægt at lade dem mødes. Hvor har i købt ham henne? Liva er fra en privat fra Nykøbing Falster og hun er født den 3/1-11.

Hvor bor i henne af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valbytøsen

Jeg har en fransk tøs på snart to år, der elsker at lege! Vi går dagligt i Vigerlevsparken, i hverdage mellem kl 8-10.30, og i weekenderne mellem kl 9-12. Når der er mulighed for det, så også sent eftermiddage, men det er ikke så tit ;)

Ellers er jeg med i en gruppe på FB, der hedder Fælles hundeluftning, Valby og omegn! De fleste medlemmere lufter i parken ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en fransk tøs på snart to år, der elsker at lege! Vi går dagligt i Vigerlevsparken, i hverdage mellem kl 8-10.30, og i weekenderne mellem kl 9-12. Når der er mulighed for det, så også sent eftermiddage, men det er ikke så tit ;)

Ellers er jeg med i en gruppe på FB, der hedder Fælles hundeluftning, Valby og omegn! De fleste medlemmere lufter i parken ;)

 

Er det dig med Lulu?! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gravbulleren
Jeg går også dagligt i Vigerslevparken hvis det er :D

 

Okay!

Synes det kunne være hyggeligt med nogle "lege-dates", da jeg ikke kender så mange andre som har hunde (kun nogen som bor langt væk) så kunne være rart med nogle tættere på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...