Hop til indhold

3 ugers feriepasning af min lille dejlige mopsedreng Cæsar, Odense/Fyn


Gæst Caesar
 Share

Recommended Posts

Hejsa til jer alle

 

Min familie og jeg skal på ferie til Filipinerne fra 10.12.12 til 05.01.13.

det er lang tid og jeg kvier mig lidt ved at sende ham på hundepension i så lang tid. I forvejen har jeg absolut ingen erfaring med pensioner og er dødsensangst for at jeg får en syg og anderledes hund hjem.( ved godt at jeg lyder skør, men sådan har jeg det altså)

Jeg ville allerhelst at han blev passet af en som selvfølgelig elsker hunde og som kan have ham i en helt almindelig hverdag. Han kan sagtens være alene og han elsker at sove under et tæppe. Han er ikke pjattet med lange gå ture og for meget virak om sig. Han er dog fint vant til børn. Han tåler ikke konventionel foder og får derfor kogte kartofler og grønsager samt tun i olie. Jeg vil vi det samme som jeg skal gips en pension så det er ikke fordi det skal være gratis,- bare mere hjemligt og personligt.

 

Er der en af jer der kender en der evt, kunne være interesseret eller måske endda kan anbefale en pension. Har prøvet at kontakte nogle men enten er de optagede eller også gider de ikke hans kartofler.

håber at høre fra en af jer.

 

kh Heidi & Cæsar

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg håber at I finder et godt sted.

 

Der findes mange private pasnings muligheder, kender ikke selv til nogen, men måske andre kan komme med gode anbefalinger :-)

 

Håber I finder en løsning, for lige pludselig er det december måned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor i landet drejer det sig om ?

Hvordan er han omkring andre hunde?

Er han angst for nytårs fyrværkeri?

 

Og bortset fra det så er det en "dum" periode i skal have ham passet i da det er lige hen over julen og nytår.

De fleste gode pensioner er forlængst booket op og har været det de sidste par mdr.

 

Privat skal i huske at tænke på at der skal være klare aftaler omkring hvad der er ok og ikke ok til jul/nytår skal passeren andet sted hen og holde jul ? Skal passeren holder nytårs fest for mange mennesker eller evt bare en "fuldefest"

 

 

Husk også at finde ud af hvordan med forsikringen .. Der har været sager hvor forsikringen efter 16 timer regner passeren for besidderen og det derfor er denne der skal have en forsikring. Hvad hvis han tygger passerens indbo i stykker fordi han evt ikke bryder sig om at være alene det nye sted

i Så lang en periode er det jo nærmest umuligt at være sammen med ham hele døgner rundt (det dækker langt de fleste forsikringer ikke da passeren selv har sagt ja til at have hunden )?

 

Hvad med dyrlæge hvis hunden bliver syg ? husk at få klare aftaler omkring det også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, jeg ville ønske at min Linus var mere tryg sammen med andre hanhunde - men det tror jeg ikke at jeg tør. Kunne ellers være hyggeligt, med sådan en plejehund... :lun:

 

Men ja, jeg ville også skrive lidt om hvordan han er sammen med andre hunde, katte, mht. nytår, osv...

 

Jeg har haft Linus i Bækkelund Hundepension Bækkelund Hundepension - Bækkelund Hundepension og det var faktisk helt ok. Dér ville jeg ikke være bekymret for at sende ham hen igen, og det var intet problem mht. at give ham BARF.

Jeg kan desværre se at hun har optaget omkring nytåret, men hvis det var mig, ville jeg ringe og forklare situationen - så evt. blive skrevet op? Eller hvis der var én der kunne have ham fra d. 30. dec. og til I kommer hjem?

 

Håber på en tilbagemelding på hvad du finder ud af... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...