Hop til indhold

Stjæler trusser og lagner...

Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg har en kollega som har en "gamme" lab-blanding på 7-8 år. Hun har aldrig vist tegn til at have alene-hjemme problemer af nogen art og de har egentligt aldrig haft nogle problemer af nogen art med hende. De har to børn og deres hund lab-blandingen Freja. Freja havde en kammerat i en anden hund som familien havde, som blev aflivet her for ca. ½ år (pga. alderdom tror jeg). Nu her den sidste måneds tid er Freja lige pludseligt begyndt at stjæle moren i familiens trusser. Og kun morens, hverken farens eller børnenes. Samtidig stjæler hun deres lagen og bider i stykker netop der hvor de ligger. Min kollega har spurgt mig hvad jeg tror det skyldes og jeg må ærligt indrømme, at jeg er noget i tvivl. Hvad siger I? Kan I komme med nogen god grund. Kan det være en reaktion på at have mistet sin kammerat igennem flere år eller mener I det kan skyldes. Freja er jo vant til at gå i hele huset når hun er alene hjemme og har aldrig før ødelagt eller stjålet noget...? Hun tager ikke andet end undertøj og lagner..

Link til indlæg
Del på andre sites