Hop til indhold

Frejas AHA oplevelse - grene kommer fra træer og buske...


Gæst Rullle
 Share

Recommended Posts

Arh men hvor er det skønt med en hvalp der stadig oplever nye ting - og er ret sikker på at vi pt har fundet Frejas ynglings årstid... Lige som så mange andre hunde, elsker Freja grene - de er virkelig bare guld.

 

Så opdagede hun alle de mange blade som blæser rundt omkring og ligger forskellige steder - weeeee....

Men den dag hun indså at der var grene på de bare buske og træer nu, lyste tanken ud af hende - arh men er jeg kommet i himlen?? :shock::banan:

 

ALLE buske og træer får den store omgang nu. Der er næsten tilløb mellem buskene for at hun kan fange netop lige den gren som stikker ud og kun venter på at hun kommer og flår den af. Jeg tænkte først at jeg skulle ignorere hende, så hun ikke bliver ved - men hun er helt i sin egen verden, og det har ingen betydning om vi er der eller ej... Det kan være ned nedklippet busk eller rosenbed hvor der bare stikker LIDT op af jorden, så ligger hun og gnaver, som var det hendes bamse og vi er indenfor. Vi har et eller andet sted opgivet, for ærlig talt - man kan ikke undgå grene stort set uanset hvor man er...

 

 

Er jeg den eneste med sådan en tosset hund???

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...