Gæst MsNoir Skrevet Oktober 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Er der nogen, som kan anbefale trænings plads omkring Ribe? Jeg ved der ligger 2. Så er det, det med at vælge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Hvad vil du træne? Jeg træner selv rally i Ribe Hundevenner, som ligger i Jernvedlund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Hvad vil du træne? Jeg træner selv rally i Ribe Hundevenner, som ligger i Jernvedlund. Først alm hvalpe træning, men senere enten agillety, eller sporing, men må ærligt indrømme, at jeg ikke ved så meget om hverken det ene, eller det andet endnu. Dog har jeg heletiden haft lysten til, at lære min hund, at spore og godt Samtidig noget han kan bruge hans krop til. Nu håber jeg ikke at jeg spørger dumt, men hvad går rally ud på for hunde? Agillety og sporing, har jeg hørt og set om. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Glemte helt at sige, at jeg også vil begynde til hundesvømning med ham. Der ligger et hundesvømmebad i Hellevad. Og det er overkommelige priser. Jeg vil nemlig gerne lærer ham, at være tryg ved vand, men synes at det er synd for ham nu, hvis han skal følge med den gamle i de iskolde åer, og søer. Vores lab er nemlig lige glad med om der er is på vandet.. i skal hun nok komme. Hun elsker vand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Hvis du vil agility, er Ribe Hundevenner et rigtigt godt sted. Spor er (bl.a.) en del af DCH-programmet. Det kan du træne hos DCH Ribe. De har vist også agility - rally har de i hvert fald. Rally er forholdsvis nyt herhjemme. Rally består af en masse skilte med små lydighedsopgaver. Til konkurrence går man så baner sammensat af disse skilte. Rally er lidt mere frit end "almindelig" lydighed, da du må hjælpe og støtte hunden en del mere. Jeg har lidt videoer af Livas konkurrencer på min hjemmeside - Liva - www.123hjemmeside.dk/Livas-verden Velkommen til Rally Lydighed. En sjov sport for dig og din hund har en oversigt over alle skiltene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret Oktober 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2012 Tak for hjælpen Så blev jeg det klogere :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts