Hop til indhold

Mit dejlige kamera skal sælges.


Gæst Bambi
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige kigget i reglerne og har ikke kunne finde ud af om jeg må gøre det her eller ej, så om der ikke er tilladt, beder jeg rigtig pænt om tilgivelse:genert:

 

Jeg sælger mit kære Nikon D3000 m/ AF-S DX NIKKOR

18-105mm f/3.5-5.6G ED VR.

 

Kameraet er ca. 2 år gammelt, meget pænt behandlet og meget lidt brugt. Objektivet er ca. 1 år gammel og er endnu mindre brugt.

 

Der følger med et polarisationsfilter til 55mm fra Hoya - ikke brugt.

Og der følger et UV-filter til 55mm fra Soligor - brugt.

3 hukommelseskort på 2, 2 og 4 GB med.

1 ekstra batteri (m.a.o. der følger 2 batterier med)

Et lille rensekit og til slut så følger det også med en taske fra Lowepro der hedder Passport sling. Den er ca. 6 måneder og er endu mindre brugt.

 

Jeg vil gerne have 4000,- for det hele, men pris med mere kan diskuteres.

Bare skriv til mig privat om du er interesseret :)

 

Jeg elsker kameraet, det har været fantastisk nemt at bruge og at lære, men jeg må vil gerne opgradere.

Det er et let, lærenemt og overskuelig kamera at bruge og jeg kan helt klart hjælpe til med forståelsen af det. :)

Redigeret af Bambi
problemer med at lægge alt ind.
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad koster det som nyt?

 

Kamerahuset ligger i en leje p.t. rundt 2500-3000,- om man kan få det. Selve modellen er lige udgået fordi der er kommet en ny model ind i år.

Linsen kostet 2299,- for 1 år siden og det har nok ikke ændret sig da der ikke har været særlige ændringer på den model i nogle år.

Polarisationsfilteret kostet 649,- nyt og stadig gør.

UV-filteret kostet 1600,- på daværende tidspunkt, men en lignende model koster nok omkring de 500,- i dag.

Hukommelseskortene kostet fra 300 til 450,- styk.

Batteriet koster 500,- på det tidspunkt og cirka det samme i dag.

Rensekittet koster 150,-

Lowepro Passport sling koster normalt cirka 600,- men den er til at finde for 399,- på tilbud til tider :)

 

Men om jeg kan finde den så kommer der også en ekstra oplader med, jeg fatter bare ikke hvor jeg har lagt den hende. Jeg har jo alt liggende pænt sammen hele tiden, men jeg ved ikke, den har bare forsvundet på et mærkværdigt vis.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...