Gæst ChiDreams Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Hej Vi er jo ejere af denne skønne skønne chihuahua på 15 uger. Han er super dygtig til at være alene og vi har øvet rigtig godt med ham. Han sover og leger også når han er alene. Men hvor længe kan man lade sådan lille fyr være alene? Pt. Er han alene max. 4 timer, hvor min mor så henter ham hvis jeg har lange dage. De dage hvor jeg har tidligt fri er jeg hjemme efter 4 Timer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Møller Besvaret November 18, 2012 Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Jeg har ikke haft min Chihuahua fra hvalp, men kan se i papirerne hvor han kommer fra at de ikke sælger hvalpe til nogen hvor de skal være alene mere end max. 5 timer om dagen. Jeg ved ikke hvor de har lige det tal fra, men syntes nok det lyder rimeligt. Min egen kan ikke være lide at være alene, men tror det ligger lidt i hans omtumlede liv indtil nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MsNoir Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Min hvalp har max været "selv" hjemme med vores tæve på 5 år i 4 timer, og ellers tager jeg ham, eller dem begge med, og de er i bilen. Men jeg arbejder ikke meget, kun 7 timer om ugen, så det er ikke meget, nogen af hundende er selv hjemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts