BlackGSD Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Nogen der vil mødes og gå en tur på Ishøj Strand på søndag d. 18. Nov.??? kl 10 eller 11 ?? mødes på grusparkeringen for enden af Skovvej... Kom frisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Vi vil gerne :banan: Helst kl. 11 - skal til fødselsdag dagen forinden :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Jeg kan ikke - måske jeg sender Priceman afsted :hmm:tror han syntes det er sjovere end den rengøring jeg har bestilt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret November 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Super Hewlett, kl 11 er fint for mig øv Lene, det må blive en anden god gang... ahh FOX kom nu... Slæber højst sandsynligt kæresten med :slem: Og send gerne Priceman Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 16, 2012 Rapporter Share Besvaret November 16, 2012 Super Hewlett, kl 11 er fint for mig øv Lene, det må blive en anden god gang... ahh FOX kom nu... Slæber højst sandsynligt kæresten med :slem: Og send gerne Priceman men jeg skal være et andet sted kl. 12.00 - så det går nok ikke, tror min svigerinde bliver pænt sur, hvis jeg brænder hende af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Fåååårk! Føler mig bare som verdens dårligste person! Jeg er først kommet i tanke om NU, at jeg skulle have været til hundetræf i søndags Det er jeg vildt ked af Susi, jeg håber ikke du stod for længe og ventede Øv, du må godt sparke mig i røven næste gang vi ses det er jeg altså virkelig ked af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts