NannaSoko Skrevet November 23, 2012 Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Så er der snart et nyt kursus fra mig, denne gang handler det om indendørs aktivering og tricks. Kurset foregår i Farum i en uopvarmet hal. Eneste forudsætning for at deltage er at man har lyst til at prøve kræfter med klikketræning og at din hund kan arbejde med andre hunde i nærheden. http://www.hunde-forum.dk/calendar.php?do=getinfo&e=246&day=2013-1-12&c=1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 23, 2012 Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Er det ikke fyldt forlængst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret November 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 23, 2012 Er det ikke fyldt forlængst Næh, der er stadig flere pladser på begge hold :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret November 24, 2012 Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Hvornår flytter du alle dine spændende kurser til jylland? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret November 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Hvornår flytter du alle dine spændende kurser til jylland? Hmm, når jeg flytter til Jylland, hvilket jeg gør så snart du finder et super fantastisk job til mig i det jyske. Måske kan du slå dig sammen med min mor, hun er også meget opsat på at få mig hjem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret November 24, 2012 Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Hmm, når jeg flytter til Jylland, hvilket jeg gør så snart du finder et super fantastisk job til mig i det jyske. Måske kan du slå dig sammen med min mor, hun er også meget opsat på at få mig hjem :blink: Hehe det vil jeg gøre så du kan nemt få noget rengøring her i huset hvis det var noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret November 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2012 Hehe det vil jeg gøre så du kan nemt få noget rengøring her i huset hvis det var noget? Hmm, det lyder ikke umiddelbart som drømme-jobbet, men vil da overveje :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts