Gæst LeneogBella Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 :blink: Hej alle søde hunde-venner herinde, jeg er ny og (skal nok få foto af migselv på straks jeg får det til at virke!) Jeg skriver dette opslag på vegne af min søster, som går hjemme i en god rum tid frem over pga. langtidssygemelding, men "guess what" hun keder sig!! Og da hun bor alene, tænkte hun, at hun måske kunne passe en dejlig hund for andre, da hun nemlig ikke må ha en permanent boende i sin ejendom, men gerne passe i kortere eller længere tid. Hun hedder Lin og er 46år, mor til to voksne børn og en datter på 15 på efterskole. Lin er pædagog og har en overbygning fra RUC. Hun har altid passet mine hunde, når jeg havde brug for det, og de ELSKER hende!! Hun bor i Holbæk i en hyglig 2V på 2.sal - så hunden skal ku gå på trapper eller være så lille, den kan bæres! Huset hun bor i har en dejlig fælleshave, overfor ligger en skøn lille park med lille dam og eng og legeplads, hvor mange hunde går uden snor. Stranden ved Holbæk fjord ligger 10 mins gang derfra, hvor hunde osse løber frit. Plus Lin har egen bil og kan tage ud til dejlige steder at gå tur! Prøver lige at indsætte et foto: Ih, det driller osse! HVAD gør jeg forkert? jeg er ellers ret aktiv på nettet. Ok, check hende på facebook: Lin Hansen og jeg lægger et par ind i mit første album(med Bella og Liva) her på siden, jeg er den mørke voksne, hun er den lyse, ok? TAK fordi du gad læse mit indlæg, håber på positiv respons! Mvh Lene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts