Hop til indhold

Nytårs tur d 31 dec. KBH


Aslan
 Share

Recommended Posts

Møffe :lun:

 

IMG_0549_zps774dbff2.jpg

 

Møffe har fået øje på hjortene :mrgreen:

 

Undskyld TUSIND mange gange hvis jeg lige ødelægger god stemning nu, men hvorfor står han så underligt?? Er han på vej i/op fra sit? Det ser meget mærkeligt ud med de bagben? Undskyld. Men hellere spørge en gang for meget, ik?

 

Han står sjældent korrekt længere med bagben og ryg, efter han har været igennem det her lange forløb. Så ja, det skyldes hans knæ - og måske han også efterhånden trænger til en tur forbi kiropraktoren, for han skævvrider sig hele tiden, da han ikke kan strække højre bagben ordentligt ud (vi arbejder på det med udstrækningsøvelser). Lige her er det dog ekstremt - tror han lige har/er ved at skifte stilling. For normalt står han alligevel ikke så overvinklet bagtil.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 153
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Han står sjældent korrekt længere med bagben og ryg, efter han har været igennem det her lange forløb. Så ja, det skyldes hans knæ - og måske han også efterhånden trænger til en tur forbi kiropraktoren, for han skævvrider sig hele tiden, da han ikke kan strække højre bagben ordentligt ud (vi arbejder på det med udstrækningsøvelser). Lige her er det dog ekstremt - tror han lige har/er ved at skifte stilling. For normalt står han alligevel ikke så overvinklet bagtil.

 

Møffen altså :ae: Har i nogen ide om hvornår han sådan burde være "færdig" med alt denne genoptræning? Eller kan dyrlægerne ikke sige det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffen altså :ae: Har i nogen ide om hvornår han sådan burde være "færdig" med alt denne genoptræning? Eller kan dyrlægerne ikke sige det?

 

Det er svært at sige, men vi er i hvert fald rigtig godt på vej efterhånden, hvad angår muskelopbygning - faktisk mener de ikke længere, at det er nødvendigt at komme derude, de mener at vi godt selv kan klare det sidste, men jeg vil nu stadig gerne - for en sikkerheds skyld. De kan se tingene langt bedre end jeg kan.

 

Han må stadig ikke lege, løbe må han - bare ikke så meget endnu. Så han har efterhånden rimelig frie tøjler :-) Og vigtigst er det, at han tilsyneladende ikke har ondt i leddet længere - bortset fra, at der nok er kommet lidt slidgigt nu, som kan genere under bestemte forhold. Han får ondt i musklerne, når de bliver overbelastet og så er det selvfølgelig ubehageligt, når man bliver skævvredet. Om vi nogen sinde kommer det til livs, ved jeg ikke, men jeg håber da!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...