Hop til indhold

Foredrag om angst for fyrværkeri.


Gæst c-schneiders
 Share

Recommended Posts

Gæst c-schneiders

Hej.

 

Min kæreste og jeg ar blevet inviteret til et fordrag om angst for fyrværkeri ved vores dyrelæge.

Det lyder gangske spændene og jeg håber da at det er noget vi kan gøre bruge af med Kenzo. Vi ved jo ikke hvordan han har det med nytårskrudt endnu, men hvis han går totalt i panik, så kan det da være vi er godt rustet til at håndtere det med det her fordrag.

Link med beskrivelse. http://www.odense-dyrehospital.dk/side2.php?p_id=25

 

P.S. Man kan jo også deltage, selvom man ikke er medlem af Danmarks Dyreste klub. Så hvid nogen af jer kunne tænke jer at kommer med, så er det bare med at få sig meldt til.

Se tid og sted i linket.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst c-schneiders

Hej.

 

Så er jeg lige kommet hjem fra et rigtig godt foredrag om angst for fyrværkeri eller bare om angst for mange ting bla. høje lyde. :mrgreen:

 

Der blev sagt og fortalt rigtig mange gode ting om emnet og jeg kan slet ikke finde rundt i det hele lige nu, men brikkerne falder nok på plads efter en god nats søvn.

Det var Vet. sygeplejerske Cristina Krüger og Fagdyrlæge Simon Vølund der holdt det her fordrag.

Christina var rigtig godt til at fortælle om hundens Psykiske adfærd og især om løsninger på den adfærd der opstår pga angst. Det e jo en videnskab i sig selv, men nu ved jeg da hvor jeg roligt kan henvende mig og få en god løsning på et evt angst problem.

Simon var lidt inde okring en evt medicinsk løsning, hvis alt andet glippede. Mende lagde stor vægt på at man skal prøve at træne problemne væk, ind der prøves med medicin.

 

Simon nævnte noget om at de har lidt forskellige foredrag på lager, og at de gerne vil holde fordrag for klubber og grupper. Jeg tænkte på at ringe til ham og spørge om hvad de har at byde på, for evt at kunne samle en "forum" gruppe til et sådan fordrag.

Nu ved jeg self. ikke hvad folk her inde kunne være interesseret i, men alt efter deres udbud, skulle det da være muligt at finde et emne som man kunne samle en gruppe på 15-20 stykker til.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Simon nævnte noget om at de har lidt forskellige foredrag på lager, og at de gerne vil holde fordrag for klubber og grupper. Jeg tænkte på at ringe til ham og spørge om hvad de har at byde på, for evt at kunne samle en "forum" gruppe til et sådan fordrag.

Nu ved jeg self. ikke hvad folk her inde kunne være interesseret i, men alt efter deres udbud, skulle det da være muligt at finde et emne som man kunne samle en gruppe på 15-20 stykker til.

 

 

Noget på fyn?

det ville være super.....

 

Hvis du kunne finde hvad der hodler foredrag om (nu skal du være snu og kun tage det der behager dig) og så kunne man evt lave en afstemning om hvilke emner?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...