Hop til indhold

Halt hund - BoT dækken


Trixie83
 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

Ja, som overskriften siger, er vores hund halt. Det drejer sig om en 7 ½ år gammel dsg som aldrig tidligere har været halt.

 

 

Han er i fysisk god form, træner agility og går dagligt lange ture i skov og ved stranden. Vi ved ikke hvad der er sket. Der er ingen hævelser eller varme.

 

 

Han er nu beordret 14 dages ro, med meget korte gåture i kort snor.

 

Jeg har nu i julegave fået sådan et BoT netdækken, da jeg gerne ville bruge det i forbindelse med hans agilittræning, for at passe på ham nu han ikke er helt ung længere.

 

Nu er mit spørgsmål så, hvordan jeg bedst bruger det BoT dækken i forbindelse med hans halten?

 

Han er rengående om morgenen efter en hel nat i varmen under dynen. Han bliver hurtigt halt dog.

 

Når han har haft BoT på er hans halten faktisk væk, men når han har haft det af en times tid er han halt igen.

 

Jeg har haft givet ham det på 15-30 min før hans lufteture... Men han må vel ikke have det på hele tiden??

 

Håber på et klogt hoved eller to kan hjælpe smile.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar :-D

 

Jeg har læst på hjemmesiden, men syntes de var lidt vage omkring brugen ved skader. Tænkte nogen måske havde erfaring med at bruge dækkenet.

 

Han fik massage igår og er markant bedre idag! Så lækkert.

 

Tror jeg fortsætter med at bruge før og så efter tur - og så bare øger tiden lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...