Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tips søges: Orijen i tyske forretninger

Featured Replies

Besvaret

Kæresten og jeg skal på romantisk tur til Nordborg i slutningen af januar. :)

Vi har i samme omgang tænkt os at skulle en tur over grænsen for at handle. I den forbindelse, vil jeg høre om nogle erfaringer og gode steder at handle udstyr til vovsen. Der er ikke nogen øvre grænse for afstand, men da det kun er en endagstur, så sætter det naturligvis sine begrænsninger.

Vi er primært på udkig efter Orijen foder, men også godbidder, legetøj og kong etc.

Besvaret

God tur :)

Er det ikke nemmere bare at bestille foderet fra de tyske hjemmesider ? så slipper i da or at skulle slæbe det når det leveres lige til døren. Jeg har haft meget glæde af den side der hedder healthy-feeding.de jeg har hvertfald ikke været i stand til at finde wolfsblut billigere end der :)

Besvaret
  • Forfatter

Tak for svar. Jeg vil kigge nærmere på den side. Den ser spændende ud.

Jeg har fundet flere tyske hjemmesider hvor prisen også er lav, men de sender ikke til Danmark. Vi bor i Kbh og derfor tænkte jeg at det kunne være nogle steder at opnå nogenlunde samme pris.

• 8 months later...
Besvaret

Hej,

Orijen kan du kun få i to tyske forretninger mellem grænsen og Hamborg.

Den ene ligger i Flensburg ( Fido & Felix ) og har en dansk hjemmeside: fidoogfelix .dk men priserne er langt lavere i butikken dernede - tror nok en 13kg Orijen Adult koster 549kr. Ejeren er dansker og de taler dansk.

Den anden ligger i Kiel (Starker Hundeshop) og ejeren er tykser men sjovt nok født i Åbenrå (desværre taler han kun tysk). starker-hundeshop .de En sæk 13kg Adult koster 585kr.

Besvaret

Avifauna ligger i Kollund, og er et top sted at handle udstyr til hunden. De har virkelig meget, og rigtig gode priser. Selvom det jo ligger i Dk, er der rigtig mange tyskere der kører Til Avifauna, så priserne må jo betegnes som konkurrence dygtige :mrgreen:

Jeg bor i Sønderborg og handler altid der. Det kan ikke betale sig for mig at køre over grænsen efter de ting.

Besvaret

Nu blev der jo spurgt specifikt til Orijen foder som Avifauna slet ikke har. På foder er der meget at spare fordi der kun er 7% moms på fødevarer i Tyskland. Bare på en sæk Orijen er det omkring 100kr.

Men enig angående legesager, Avifauna har rigtig meget og er absolut konkurrencedygtige på priserne. Der er jo også 19% moms på det i Tyskalnd og derfor ikke det store at spare.