Hop til indhold

Flere har efterspurgt dokumentation på Luna's skrigeri...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Umiddelbart gør det vel ikke noget at hun skriger, udover at jeg syntes det er pinligt, men problemet er jo, at hvis hun kan se sit snit til det, så hopper hun altså lige ud foran den kørende bil...

 

Ja, det er jo så ikke så fedt for at sige det mildt. Så ligger der en træningsopgave dér. Spørgsmålet er bare hvordan ?!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke tage æren for Petrines kærlighed, det var jo veninden, der opdragede Petrine som hvalp - veninden kan noget med dyr, når hun gjorde rent / ordnede bure, så placerede hun alle dyr i sofaen, undulat, kat, hamster, rotter, hund, ingen dyr ville æde nogen, de var alle sammen venner. Jeg forstår stadig ikke, hvordan hun gjorde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gid det var Dexter... Da vi var hos min mor i julen havde hun en moderløs 5 ugers kattekilling.. Den var lukket inde i deres soveværelse, men nogen havde lukket den ud.. Dexter lå under trappen og sov, og BOINK ned falder 5 ugers killing og lander på Dexter, og han tænker PIVEDYR! Heldigvis reagere min kæreste hurtigt, og tager hånden ind i Dexters mund, omkring killingen, som kvittere ved at bide min kæreste (Jeg skal se om jeg kan finde billedet, det er virkelig et helt mini tandsæt han havde i hånden)(Den oversked også Dexter i munden :lol: ) . Men Dexter ville IKKE slippe sit nye pivedyr, først da jeg i panik stak hele hånden nærmest ned i halsen (Ja vi havde hver en hånd i munden på ham der!), på ham, og skriger (Som om han bed mig) spyttede han killingen ud.... Den blev undersøgt af dyrlægen og var ikke kommet til skade, men desværre fordi den var moderløs og kastede op i to dage var den i livsfare... Heldigvis er den i live i dag, men det er vidst mere held! Jeg må indrømme jeg havde aldrig troet Dexter ville dræbe hvis han fik muligheden, men det ved jeg så nu :shock:

 

Luna har dræbt fasaner og mus, hvorvidt hun ville dræbe katte/biler ved jeg ikke, hendes skrigeri er anderledes ved katte/biler, men jeg har så sandelig ikke tænkt mig at lade det komme an på en prøve :shock: Så vil jeg heller en dag indrømme at jeg har fejlbedømt hende og hun så sandelig ikke er sådan en dræberhund som jeg går og tror :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...