Hop til indhold

Legekammerater til vores hvalp på 11 uger i Køge


Gæst Sandy
 Share

Recommended Posts

Hejsa.:-D Jeg søger legekammerater til vores hvalp på 11 uger. Han er en finsk lapphund og meget glad for at hilse på andre hunde osv. Jeg syntes det kunne være hyggeligt hvis vi kunne mødes og hundene kunne lege sammen. Jeg kan bedst i formiddagstimerne på hverdage. Vi bor i køge så det skal selvfølgelig være her omkring. Håber....

Hilsen Sandy og Bersi ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sus&Siku

Lige et par forslag herfra.

 

Hvalpetræning.

Hundeskov(gerne om formiddagen, der er færrest hunde adgangen).

Og der er enkele steder, hvor der er hvalpeleg om søndagen(i midtjylland).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til :vinken:

 

Vi (min kæreste og jeg) bor i Jersie, lige ved Jersie st.

 

Vi har en Mastiff, Carla, på 6 måneder, så hun er jo væsentlig større end din, og sådan vil det også være fremover jo, men når din er blevet lidt større vil vi da rigtig gerne lege en formiddag!

 

Carla elsker at lege med faktisk alle hunde, vi er endnu ikke stødt på en hund som hun ikke brød sig om, hun tror for det meste at alle hun møder er kommet KUN for hendes skyld for at de kan lege sammen :blink:

 

Hun er jo sagt allerede ret stor og vejer 45 kg, men hvis du ikke kender til Mastiffen, kan jeg fortælle at hun er meget rolig på trods af sin allerede ret store størrelse. Hun er ikke så glad for løbelege (da hun er lidt "tung i røven" og ikke gider løbe så hurtig:oops:) men eeeeelsker derimod brydelege! Det kan du jo så tage med i dine overvejelser :5up:

 

Hun er meget kontaktsøgende, vil gerne hilse på alle både mennesker og hunde..

 

Du kan jo overveje om din lille vaps skal prøve at møde en kææææmpe basse en dag når han er blevet lidt større :blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

jeg har en fransk bulldog på 8 måneder. Han ville være lykkelig for at få en at lege med. Jeg kører ind imellem til en af de tre hundeindhegninger som findes i Køge: lellingeskov, ølby og vallø. Kender du dem?

Jeg kan jo skrive til dig her hvis jeg planlægger en tur.

Marie

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...