Hop til indhold

Pris på røngten + "shoppe" dyrlæge?


Therese
 Share

Recommended Posts

Han har ikke tavle, så det skal de ikke. Det er bare for hans skyld - og også lidt for min jo :engel: Men hvis dyrlægen vurderer at man får de bedste billeder, når hunden er bedøvet, så skal han jo bare det...

 

Og når du nu reklamerer sådan, så må du også lige sende din dyrlæges navn :blink:

 

Jeg ved godt, at man kan gøre en masse ting for at hjælpe hunden, så jeg panikker ikke over det overhovedet. Jeg er mere træt af at jeg ikke ved hvad det er :genert:

 

Det er Marianne Klitgaard som er dyrlæge på mors. Kender i hvert fald mange som kører langt for at få taget billeder ved hende. Vidste slet ikke hun var så "kendt" inden noget tid efter jeg havde fået Barney.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er eddermame billigt!! Må man spørge hvor du får det gjort??

 

Dyrlæge Pedersen i Vejle, altid fine billeder og jeg hjælper til og får hundene med med det samme, I like.

 

Min dyrlæge er også en af dem, der har priserne liggende på hjemmesiden

Velkommen - Ribe-egnens Dyreklinik

 

 

 

Mon ikke der er noget "god kunde"-rabat :blink:

 

Hov hov ingen grund til at jokke i at jeg nok egenhåndet har betalt for dyrlægens nye garage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Marianne Klitgaard som er dyrlæge på mors. Kender i hvert fald mange som kører langt for at få taget billeder ved hende. Vidste slet ikke hun var så "kendt" inden noget tid efter jeg havde fået Barney.

 

Masser af retriever folk får taget billeder ved hende. Hun giver fint rabat til kuld fotograferinger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...