Hop til indhold

Schæferhundeklubben eller Politihundeforeningen


Gæst jefferson
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen
Det var egentlig også det jeg fik indtryk af, da vi var ude og se politivovserne træne. Og skidt med lydighedsdelen. Det får han jo lært til den almindelige træning i vores specielklub. Der kan der knap siges en sætning uden ordet; Lydighedsprøve indgår og i sig selv er han totalt harmløs og gør i store træk, hvad vi forventer af ham, så det er ikke så vanvittig vigtigt. Vi vil slæbe ham igennem de forskellige LP-prøver, når han er klar og så er det fint med det. Det vigtige er at han går til noget han bare synes er så vildt morsomt og spændende...

 

 

 

synes da du skal prøve og se om det ikke kunne være noget for jer

 

jeg træner selv begge dele men hundene er simpelthen vilde med spordelen,rondering især det er virkelig noget som de elsker samt feltsøg som er noget hvor de virkelig skal arb med næsen ligesom på sporet bare på en anden måde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

synes da du skal prøve og se om det ikke kunne være noget for jer

 

jeg træner selv begge dele men hundene er simpelthen vilde med spordelen,rondering især det er virkelig noget som de elsker samt feltsøg som er noget hvor de virkelig skal arb med næsen ligesom på sporet bare på en anden måde :5up:

 

Vi prøver her sidst i oktober, hvor de starter hold op igen. Så må vi se om den er noget for den lille brede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Vi prøver her sidst i oktober, hvor de starter hold op igen. Så må vi se om den er noget for den lille brede :mrgreen:

 

 

 

ja man kan jo altid stoppe igen hvis det ikke er noget alligevel for enten hund eller fører:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...