NickiA Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Aya og jeg var i hundeskoven i dag hvor jeg udnyttede kombinationen af solskin og fridag til at få taget nogle billeder af prinsessen. Det var super hyggeligt og hun kastede også sin kærlighed over en 80 kg. lækker sankt bernard det tog jeg godt nok ikke lige nogle billeder af, så i må nyde hende alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ovamor Besvaret Februar 27, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2013 Det ser ud til at have været en dejlig tur. Hun ser faktisk helt ren ud, da vi var ude og få lignede Baloo noget der var løgn. Jeg var glad for at han havde jakke på, for ellers ville han da have været helt mudret til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Marts 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2013 det var super hyggeligt, og vejret var jo skønt Hun ser nok lidt renere ud end hun egentlig var, for det var direkte hjem under bruseren som var helt gråbrun da jeg var færdig med hende hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts