Hop til indhold

Olie som foder tilskud.


Trinek
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack
okay tak. er der noget grønsager jeg må komme i dens foder som er godt for den for der er så meget jeg skal passe på med at give den.

for når jeg læser på nettet hvad man må give den og ik må så skriver mange at det den ik må for giver de den og så bliver jeg forviert og har læst på nettet om det.

håber du kan svar på det.

Af hvilken grund vil du give grønsager?

Hvis den får et fuldfoder er der generelt ingen grund til at give ekstra - man kan erstatte noget af tørfoderet (hvis den får sådan noget) med lidt grønsager eller ekstra kød/fisk - Hunde har svært ved at nedbryde grønsager så disse skal være godt kogte evt moset eller blendet så de kan fordøje dem. Nogle grønsager danner mere gas i maven end andre - men gulerødder tåles som regel af de fleste hunde når de er tilberedt - ellers sker der "bare" det at de passerer lige igennem dem. Man kan bruge frosne blandede grønsager - koge dem godt og så mose dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Af hvilken grund vil du give grønsager?

Hvis den får et fuldfoder er der generelt ingen grund til at give ekstra - man kan erstatte noget af tørfoderet (hvis den får sådan noget) med lidt grønsager eller ekstra kød/fisk - Hunde har svært ved at nedbryde grønsager så disse skal være godt kogte evt moset eller blendet så de kan fordøje dem. Nogle grønsager danner mere gas i maven end andre - men gulerødder tåles som regel af de fleste hunde når de er tilberedt - ellers sker der "bare" det at de passerer lige igennem dem. Man kan bruge frosne blandede grønsager - koge dem godt og så mose dem.

den får specific tørfoder er det et godt mærke??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
den får specific tørfoder er det et godt mærke??

Det er jo et dyrlæge foder!

Så jeg formoder der er en grund til det valg?

Jeg kan ikke afgøre om det er et godt foder - hvis hunden trives på det - er det vel godt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo et dyrlæge foder!

Så jeg formoder der er en grund til det valg?

Jeg kan ikke afgøre om det er et godt foder - hvis hunden trives på det - er det vel godt?

nej det er der ik vi har næsten prøvet alt slags foder til den men den er meget kræsen og så prøved vi at give den specific og det er den vild med.

vi har brugt mange penge på foder så nu er vi glade for at den kan lide det foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
nej det er der ik vi har næsten prøvet alt slags foder til den men den er meget kræsen og så prøved vi at give den specific og det er den vild med.

vi har brugt mange penge på foder så nu er vi glade for at den kan lide det foder.

 

Ok - så er alt jo som det skal være :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...